Mat till hjärtat

Nu har jag varit en duktig flickvän och lagat middag samt lunchlåda till Min fina underbara pojkvän.
Eftersom jag inte kunde smaka av de så hoppades jag att de trots allt skulle smaka bra, o bra smakade de fick jag så glatt höra när hjärtat kommer in med gaffln i munnen oh nöjd sägandes "mm älskling det här var verkligen skit gott" Mmm vad kul haha, men snälla ta din mat o gå inte då han skulle självklart ha en puss med aromerna från maten stinkandes från munnen..

Haha de blev ingen puss.. att laga mat är inget problem för mig jag vet vad jag vill med detta och jag ska inte falla i frestelsen jag har ju bestämt mig och jag åt min soppa under tiden haha.
Men att sedan se han äta och mumsa i sig är dock svårare varför är det så haha??

Jag är inne på dag 7 nu och jag är så glad att ha lyckats motstå allt som jag tidigare vräkt i mig.
Så här kunde min dag se ut ofta.

*Vaknade satte på kaffe tog fram 3 mackor på med ost o massa kaffe med sötningsmedel (trode jag var duktig då)
*Gick till kondis o handlade fikabröd fikade med vänner
*handlade cigg passade då ofta på att köpa en choklad eller 2.
*Åkte och handlade passade på då att inhandla en massa pepsi max och annat skit.

Jag har verkligen varit en pepsi max missbrukare i bland blev det 1,5 liter per dag men som minst blev de i alla fall 3 flaskor i veckan.
Jag älskar pepsi max, och till den måste man ju ha nått till.. allt från godis till färska frallor hur dum är man egentligen att missbruka sin kropp med sådan skit?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0