Grått väder-

Go morgon på er.
Trode faktiskt att jag skulle vakna till ett snö täckt Norrköping, men så vaknar man oh ser hur regnet (dugg) faller ner och de är mörkt kallt och trisst.
Bytet från den färgglada hösten till den vita (som nästan aldrig kommer) är så enormt trisst, de bara regnar blåser och är kallt och grått.

I dag har jag en hel del planer på G.
Ska ta en lång promenad eftersom jag varit hemma mer eller mindre hela denna vecka fö att kurera mig så känns de som att jag måste komma i gång inför den kommande veckan som jag ska fylla med tränning.
Måste ta de där 8 kilona vorre så nice att få 20 kilo på 8 veckor iofs är de väll önske tänkande men men.. man kan ju drömma lite eller hur och har mand e hoppet uppe så kommer ju motivationen till att få träna öka mer o mer.
De gäller att peppa sig själv!!

På sena eftermiddagen kommer jag ha lilla markus (johns kompis son) eftersom alla grabbarna ska i väg o se Nya Bond filmen.. då får man rycka in och vara lektant.. vilket jag tycker är super kul.
Läste nyss att syster ska ha glass o Idol kväll.. kanske kan passa markus oxå haha (pik till lojje)
Och i morgon är det Halloween då är det Bernytas stora fest men jag ska vara barnvakt åt fisen för lollo ska på Håkan hellström + att jag inte orkar med att lockas av festdricka och en hel del annat.

Nu vibbade teggan om ett bloss såd e blir att gå ut nu.
Ses senare kram kram

 Lilla Markus kommer på besök i dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0