Galet mycket

Hej på er!!

I dag har varit en fullbokad dag, upp tiiiidigt för att vara barnvakt åt lilla eskil, sen var de bara att fixa till sig för att rusa till stan där jag hade en arbetsintervju på Dressman, vilket var superkul.
Dem ringde i går och frågade om jag ville komma på intervju så de var snabba bud.

Sen hem igen, glömde vattenflaskan så jag har verkligen inte fått i mig så mycket vatten som min kropp känner att den behöver vilket jag känner in i huvudet.

Tror nog att jag ska ge mig ner och köpa lite nya sopp smaker, de där med att bara köra choklad kanske inte var så smart trots allt, ska nog ta en ranson med varma soppor oxå.

Hur går det för er andra?

Jag är ju inne på dag 11 nu, och kunde inte må bättre fick till o med på mig min jeanskjol JAAAA haha den kunde jag knapt knäppa och defenetivt inte dra upp dragkjedjan på, men nu satt den på plats..
Kanske lite väl tight men vad gör väl de, den gick ju på i alla fall såna saker gör verkligen att man mår bra.

Jag känner att de skulle vara väldigt uppskattat med en stund i xtravaganzas massagestolar just nu, dem är verkligen underbara så skönt.
Ska ju ge mig ut på en power walk så fort Sara kommer hem, kanske de blir lite tränning i stället och massage.

I morgon blir det i alla fall tandläkaren läängtar bara få bukt med min onda tand som verkligen spökar konstant och drar ner lite på min energi.

Ne mina vänner nu ska jag försöka styra lite här hemma.

Lämna gärna en kommentar de uppskattas alltid

kram på er.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej! Va duktig du är! Blir verkligen inspirerad så e inne varje dag o läser på din blogg :-) Har precis börjat med mina soppor, bara min andra dag idag :-) Men än så länge känns de helt ok! Förutom (som du me hade en svag sida för som ja förstog de) min älskade pepsi max!! :-))

2008-10-07 @ 20:00:59
Postat av: Kusin Linda

Hej Gumman ! Vad duktig du är.! Roligt att höra att du redan kommit i jeans kjolen!!Jättetrevligt att ta en kaffe och sitta och snacka lite skit igår hos dig. Måste erkänna att jag blev lite småförälskad i "Ragge". Synd bara att jag är allergisk mot hundar,men ialla fall-han var verkligen jättesöt! Hälsa "gubben" och kämpa. Jag vet att du fixar det här!Kramizzz Linda

2008-10-07 @ 20:37:37
Postat av: Kusin Linda

haahha,jag menade "fortsätt kämpa på" ,inte att du skulle hälsa till gubben och Kämpa,hahahaa,,,natti natti

2008-10-07 @ 20:39:41
Postat av: Ella

Stort tack för hjälpen i morse du bäst !!! Hoppas det gick bra hos Dressmann och lycka till hos tandis imorgon kram Ella & Eskil

2008-10-07 @ 22:09:22
Postat av: Sara

Mm pepsi max var en kärlek för mig, men nu är vattnet min bäste vän.

2a dagen var stolt jag vaknar upp varje dag superglad att en dag passerat.. och man är en dag närmare målet.



2008-10-07 @ 23:14:07
URL: http://xtrasaravaganza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0