Äntligen är mina ärenden fixade (nästan)

Hej Hopp.

Nu har jag hunnit med mer än vad jag hann med på hela veckan, jag lämnade in mobilen som är trasig fick en ny så länge SKÖNT!!

Inhandlade paket till syster yster som fyller i morgon.
Hämtat mina nya krämer + min peeling super bra.

Dessvärre missade jag att ta kort till mitt legg men men de görrs på måndag i stället.

Är hungrig nu som en gnu, eftersom jag vaknade tidigt så åt jag ju min fruksot drink sååå tidigt att de kurrar rejällt i magen, på nått sjukt sett känns de skönt haha, men jag ska spara mig tills jag börjar laga mat till hjärtat han ska få pannkakor i dag, passar på att laga mat som jag själv inte gillar och pannkakor är verkligen nått jag inte tycker om så de passar ju bra, de gäller ju att vara smart i alla lägen haha.

Ne nu ska jag styra lite här hemma i kväll ska de bli bio som sagt var, vet inte vilken film john bokade ska bli skönt att bara ha de trevligt en kväll som denna.

Här kommer lite bilder:

Min kära systers paket, dessutom min nya vattenflaska visar den för jag vill uppmärksamma alla att det är rosa månaden kampen mot bröstcancer, så vill man ha en ny vattenflaska så inhandla denna så bidrar ni med en slant!


Det är inte lätt att ta kort på sig själv haha, OBS!! kolla in mina ögonbryn jag sparar ut dem för Min kära vän Sara ska plocka dem (har tidigare kört johns rakhyvel haha)



Så här snygg är jag när man blir överaskad i soffan av en kamera.

Kommentarer
Postat av: Sara

Vilken snygg flarra...=) Är den tät nu så du slipper vatten i väskan...=)hahah

Får ta tag i dina ögonbryn nästa vecka...=)



Och DU, du är otroligt duktig och du kommer lyckas med dina mål..

2008-10-04 @ 16:48:14
URL: http://www.snoby81.blogspot.com
Postat av: bubbs

Ah va fina paket. längtar massa nu :)

Du måste ju skriva vart du köpt flaskan när du skriver att man ska köpa den för å bidra, haha hur ska man anars veta varrt man kan köpa den?

2008-10-04 @ 17:56:54
URL: http://metrobloggen.se/bellsie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0