uppe med tuppen.

Oj så tidigt man vaknade denna Söndag.

Helst av allt skulle man velat ligga o sova till 12,00 denna kalla halvsnöiga söndag men men..

Somnade som en stock i går efter bröllopet.. och drömde om mitt egna bröllop.. längtar haha.

I morgon är de Grupp igen på Xtra, då kommer tv teamet och filmar igen,... vad ska man ha på sig då?
Jag gick ner o skulle boka tvätt tid.. skojjar ni att det är fullbokat varje dag fick en tid på tisdag TISDAG varför tvättar alla så mycket i november haha.

Nu ska jag i alla fall försöka mig på att läsa nån bra bok och bara softa lite framför hjärtat i soffan, dagens övriga planer är fortfarande obestämda.. Så de märkes vad de blir för skoj i dag.

kram på er.

Kommentarer
Postat av: Sara

Alla tvättar så mycket i November för att det är sån trist månad. Finns inte mycket mer att göra:-)!

Vad duktig du var som klarade middagen under bröllopet! När får vi se dig på TV?

2008-11-23 @ 10:33:36
URL: http://seproo.bloggsida.se/
Postat av: Anette i din grupp

Ler! Vi tvättade oxå idag :) Men annars tycker jag det var en helt underbar söndag som vi har tillbringat på Ekenäs slott och ännu en underbar julmässa :)

Vilken skillnad det är på dina bilder, du är så duktig gumman!

Jag har tänkt träna imorgon innan gruppen om inget oförutsett inträffar, vid ca: 16.30?

Ses imorrn!

Kramen

2008-11-23 @ 17:14:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0