Trött..

Hej hej förlåt för dålig uppdatering, men min data saldd blev utlånad i går och har fortfarande inte kommit tillbaka så nu har jag johns dator som jag bara inte alls uppskattar att skriva på, eftersom den är kopplad till stora tv:n (för att man ska kunna njuat av filmer )

Så därför så har jag varit kass på de, hursomhelst så har de vatt en helg fylld av ungar.. Igår var fisen och markus här de var supermysigt vi dansade till schlager idol och så tog jag med mig små fisarna och handlade lite gott gott så söta de var med en varsin påse..

Sen kom alex och joshua en snabbvisit och myste med oss (Johns kompisars barn).

I dag är det Halloween fest, jag bangade feste för jag inte orkade vara social (kan ju inte dricka eller äta nått under denna diet) Så jag bangade och valde istället att vara barnvakt åt fisen, för lollo var på Håkan Hellström.

I dag är det 5 veckor med xtravaganzas soppor och shakes det går fortfarande bra och jag börjar se liiite skillnad eller rättare sagt mina kläder ser skillnaden..

Lite kul var att jag bakade kanelbullar i dag med olivia och på nått sett kändes de som om man fick i sig bullar av doften.. så underbart att man kan njuta av en bulle bara av att se på den och lukta men inte äta haha.

Jaja.. haha.

Ne mina vänner nu sak jag lägga mig i soffan och glo lite på film innan min zombie kärlek kommer hem :)

 

Kram på er.

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Lena

Hej! Du har en liten utmaning på min blogg. Lite frågor att svara på och “skicka vidare”.

2008-11-03 @ 05:28:37
URL: http://zitalena.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0