Så kul.

Vilken dag det varit idag.
Med nervösa ben staplade jag in på Dressmann, snabbt kom man in i det hela och jag kände mig riktigt bekväm de var skitkul.

Att serva kunderna med både de ena och det andra funkade bra i mitt tycke, självklart så fanns de saker man önksar man visst emera om som tex kostymer osv..
Men jag hoppas naturligtviss att jag får chansen att lära mig.

I morgon ska jag jobba 12-16 sista provjobbs dagen innan man får veta om man får jobb eller inte usch så nervöst det är att inte veta om man gjorde bra ifrån sig.

Men guuud gjorde nyss ett avbrott mitt i allt för telen ringde.. och vem var det inte då.. jo andra jobbet jag sökt, dem vill träffa mig i morgon i en smink och skönhetsvårds butik haha oj alltså vad händer??

tar och skrive rmera sen måste samla tankarna lite.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Härligt att det lättar tjejen! Det känns lovande för mig med :)

Kram och lycka till

2008-11-20 @ 22:06:45
URL: http://edomopedosmorsa.blogg.se/
Postat av: Soulsister

Lycka till! Tänk så kul! Vilket av jobbet vill du helst ha? Har du möjlighet att löneförhandla eller du får gå efter avtal? Fast jobb eller vikariat?



Håller tummarna



kram

2008-11-20 @ 22:36:45
URL: http://www.soulsistersdiary.com
Postat av: Ella

Åhh vad kul jag håller tummarna för dig det vet du :)

och tack för i söndags föresten. kram

2008-11-20 @ 23:16:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0