Gruppen avklarad

Hej o Hå..

Nu är man hemkommen sen ett par timmar sedan, jag har hunnit med att dricka min sista shake rastat ragge och slappat framför datan.
Hade ju som sagt gruppträff 6 i dag.
Så kul att träffa alla igen, så underbar människor haha (och galna).
Nästa gång är det ju TV team på plats och ska filma lite.. hur uppläget ska bli ska bli mycket intressant att veta :)
Tror i alla fall de kommer sändas i samband med tvsoffan den 28e Nov, kommer länka er till Webb tv programmet
Är nån nyfiken att se de första så säg till så länkar jag er de.

I morgon är det långpromenad som gäller till Vrinnevie och tillbaka eftersom jag ska till tandläkaren fy vad kul haha. kanske en av de första gångerna när jag faktiskt inte har några problem med tänderna.

Att samla folk till Innebandyn var visst lättare än jag trode nu gäller de bara att fixa träningslokal så man kan träna inför serien sen. Men de fixar sig alltid.
Nehe ska man ta o lägga upp en egobild på en mycket seg och trött sara.. jaaa visst ska jag de haha.

Sov gott på er allihoppa.

Många kramar..



Btw så äääälskar jag min tapet i bakgrunden haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0