Förbaskat bra dag.

Hej o Hå.

Nu har jag satt mig till ro denna dag.

Fullt ös var de hela dagen.. men fan så jäkla bra dag.
John uppskattade sin fest massor gästerna var supernöjda och allt flöt på smidigt.. Lokalen var skibra för vi hade inte kunnat pressa in 30 pers här hemma..
Som vanligt var min familj senast av dem alla haha.. Men när dem kom på plats började maten att mumsas.

John fick superfina presenter.. Mediamark presentkort var vad han ville ha och de fick han han blev superglad och kan nu knalla ut med sitt hemmabio ljud tack vare alla fina vänner släkt o familj, godis och blommor och lotter fick han oxå..Årets första julstjärna som nu står fint på bordet.

Men presenten som fått John att sitta sen klockan 19,00 framför tv:n stod bror för.. Gitarr hero, han har spelat nonstop sen vi kom hem.. Han är salig haha..

Jag därimot har lyssnat på samma låt nu kanske 150 gånger och är desto mindre salig.

DÄRIMOT skit glad för jag pratade med Johanna nyss första gången på 2,5 år helt sjukt och under den tiden har hon gift sig och fårr en till bebis.. hur kunde vi låta våran vänskap bara dö bort.. Jag hoppas att vi kommer fortsätta hålla kontakten.

I morgon är min sista lediga dag innan en fullspäckad jobbar vecka..

Min 9e vecka med soppor i dag förresten wiiie 9e veckor känns som om det vorre i går jag startade allt går fortfarande smidigt som tusan så det hoppas jag att det fortsätter att göra.

Nehe om jags ak ta och lägga mig och sova.. förmodlingen till tonerna av "dream if i turn out the light" Låten john spelar gittar på om o om igen..
Antar att de kommer bli killar med plast gitarr i handen i min soffa i morgon.. haha.

Men nu ska jag sova kram kram.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

samma frågvisa person igen..

vet inte om du kanske inte sett min förra kommentar, men jag hade några fler frågor..vore så otroligt tacksam om du ville svara på dem när du har tid!

2008-11-30 @ 16:33:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0