Farsdags firande med Andersson familjen.

Hej o hå, nu sitter en förbannat seg sara här framför datan.. har varit på lite kalas hos John´s mor o far, hela hans familj var samlad och det var super trevlig.
Mycket diskussioner ang jul blev de men de slutade med att dem inte kom fram till någe så det återstår att se hur det blir med den saken.

Så skönt att komma hem, satte i gång med min soppa direkt var så förbannat hungrig sen slängde jag i hopp lite middag till john som han sitter och avnjuter nu luktar sååå gott i hela lägenheten potatisgratäng med marinerad kycklingfile´ guuud så gott de luktar haha..
I alla fall de är han värd.

I morgon ska de tränas, vi bestämde 8 på morgonen hmm vet inte om jag är så sugen att gå upp då men men vill man vara fin får man lida pin.. iofs så är det inte så mycket lidande haha.
Och i morgon kväll är det grupp med xtra, ska bli så kul att se alla igen jag missade ju de senaste 2 gångerna för jag var sjuk så nu ska de bli skönt att få lite garv från galna xtravaganzare :)

Pratade lite med min svärmor som oxå kör XV, ang möjligheterna att gå ner 8 kilo mellan v:4-8 men hon trode de kunde vara svårt eftersom de oftast går segare och sen sätter fart hon om någon borde ju veta.. hon blir bara smalare o smalare tycker jag, fast hon säger att hon inte gått ner på ett tag hursomhelst är hon GÖÖÖR snygg och slimmad.
Längtar tills man är där.. :)

Hoppas ni alla andra där ute har haft en bra fars dag och grattat eran pappa ordentligt.
Nu ska jag ta och njuta av min sista halva capputchino (min stavning av de ordet varieras varje gång kanske ska ta o lära mig att stava till de).

Ha de så bra många kramar.

Kommentarer
Postat av: Lena

Själv fick jag ringa käre far i Spanien, han är där och jobbar med båten. Om en vecka kommer han hem, han har inte sett mig sedan han stack 15/9, det skall bli kul och se hur mycket skillnad han ser.



PS. Du stavar rätt om du tar bort "t", d.v.s. cappuchino...

2008-11-09 @ 21:30:08
URL: http://zitalena.blogspot.com/
Postat av: Anonym

är du sugen på ny bloggdesign? kolla in här: http://memie.blogg.se/2008/november/svartdesign-budgivning.html



du vet la om att du kan tjäna pengar på din blogg på världens lättaste sätt? kolla in här: http://memie.blogg.se/2008/october/tjana-pengar-pa-din-blogg-1.html

2008-11-09 @ 21:33:47
Postat av: Soulsister

Låter som en mysig kväll, själv har jag varit hos mina föräldrar och ätit kalkon och rödkål. MUMS! Eftersom man krympt magsäcken orkade ja inte äta lika mkt som ögonen ville, vilket är tur, för det är min favvo mat!



Kram på dig och hoppas veckan blir bra

2008-11-09 @ 21:59:18
URL: http://www.soulsistersdiary.com
Postat av: oxå xv

Liten fråga, sa menade din svärmor att det inte händer så mycket mellan v 4 och 8? För att vid ca v 9 börja ge resultat igen? Hade hon hört detta eller vad det av egen erfarenhet?

Har nämligen minskat väldigt lite de senaste 2 veckorna (är inne på v 8) och söker efter svar på varför...

I denna takten kommer jag få hålla på till februari.

2008-11-10 @ 15:43:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0