Fars dags firande.. :)



Hej o Hå!!
Nu är man hemkommen efter en kväll med familjen Carlén och som i vanlig ordning blev de liet små kaos som de brukar bli när vi samlas.. Men har man 3 småttingar mellan 10 månader och 1,5 år så fårde bli kaos.. de är underbart på ett hysteriskt sett.

Mamma hade lagata stek och familjen åt med glädje, själv satt jag med min kopp med kycklingsoppa.. inte lika gott kanske men men så får de vara för en tid nu.

Efter det blev de fika och prat jag hade med mig lite fika bröd från gårdagens bak som uppskattades (hoppas jag) Sen hade mamma o pappa köpt 2 tårtor.. folk muffa för glatta livetSå direkt frestad blev jag inte.. antar att jag slutat frestas av sötsaker för de är inget som lockar mig längre faktiskt.

Exakt vecka 6 i dag helt sjukt fort har de gått och de känns som om de på nått sett går lättare, kanske har jag ställt in mig på detta nu att kroppen fungerar som den ska med den mängde den får.. mend e kanske ska tilläggas lite trött på soppor är man.

Jag längtar efter att lära mig äta hälsosamt att laga mat på ett helt nytt sett de ska bli riktigt kul för är de en sak jag aldrig mera ska bli så är det FET.
Jag är trött på de livet, de passar inte mig.. been there done that så att säga :)

I morgon är det John familj som gäller, de ska bli kul en massa släkt träffar hela denna helg, lovely.
Och dessutom har jag fått min dos av världens finaste ungar mina syskonbarn är mina små hjärtan.. älskar dem så förbannat bara en blick av dem och man fylls av lycka speciellt när man ropar på Oliver "kom till faster, och man ser hans söta lilla ansikte spricka upp o så kommer han myyyys.

Ne nu ska jag tacka för mig denna lördag och sminka av mig ta på mig myskläder och lägga mig och läsa lite skalle värk har jag haft hela dagen men men de får man ha i bland.. har förmodlingen slarvat med vattnt eftersom jag trännat 2 dagar i rad nu.

kram och på återseende.


Haha när john skulle ta bild på mig och Oliver kom Olivia och slängde sig i famnen på mig och skulle vara med..

Vilka fotomodeller vi är haha..


Kommentarer
Postat av: Soulsister

Va fina foton!

2008-11-08 @ 21:42:58
URL: http://www.soulsistersdiary.com
Postat av: Sara

Tack..

2008-11-08 @ 21:49:30
URL: http://xtrasaravaganza.blogg.se/
Postat av: Camilla

Gud vad smal och fin du ser ut på fotona! Längtar tills jag är där =)

2008-11-09 @ 02:32:09
Postat av: Sara

Tack camilla, snart är du där oxå och i sommar tar vi stranden i minimala bikinis och vältränade kroppar haha visst är oliver gosig´på bilden :)

2008-11-09 @ 10:17:25
URL: http://xtrasaravaganza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0