Bara snöö bara snö bara massa utav snöö..

God morgon på er!!

Vilken chock att vakna och se ett snö täckt Norrköping..
Härligt men samtidigt bökigt haha.
Jag är inget fan utav snö faktiskt jag önskar att jag vorre de, jag tycker att det är supermysigt men sen när man ska ut.. hm inte lika mysigt.

John var ute med ragge som huttrade och skakade i morse.. stackarn!!

I dag är det grupp, skönt tv teamet kommer jag lovar att lägga ut avsnittet på fredag om ni inte befinner er i Norrköping så kan ni titta då haha.
Det blir nog bara en liten intervju med uppföljning.
Det var ju 2 månader sedan man satt i soffan första gången.

I dag på grupp träffen ska vi prata mat tror jag..
Funderar på att inhandla kokboken.. hur många av er xtravaganzare har köpt den??

Hursomhelst nu kommer snart fisen som ska vara här hos mig ett tag när lojje pluggar sen ska jag styra i ordning en hel del innan man ska ut i kylan.

kram på er denna vintervita dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0