Sov gott busan :(

Hej på er.

Denna dag, dagen innan julafton.

Idag är kanske inte den mest roliga dagen för min eller min familjs del, familjens hund gick bort i dag, och för alla er som har en djur i familjen vet hur ont det gör oavsett hur gammalt och hur naturligt de än må vara.

Känns som om jag gråtit ihjäl mig hela kvällen, som tur är så hann jag slúta jobbet innan jag fick beskedet..

Ett djur tar en plats i hjärtat som en familjemedlem och de gjorde busan för oss alla sedan den dagen hon kom till oss..
Hon har verkligen varit som en av oss i våran galna familj.. Det känns tomt och jag kan tänka mig att de är tomt för mamma och pappa utan den håriga lilla busan som lunkandes lunkar fram när man kommer hem.

Men som sagt hon var gammal och nu har hon somnat in..

Inte nog med de så såg jag att Ragge min lilla vovve har öroninflammation.. så han har så ont önskar han kunde säga till mig vad de är som är fel.. aldrig tidigare har han varit så kelig.. min lilla ragge.


I morgon är det julafon, de bli ren visit hos svärföräldrar och hos min familj, dela ut julklappar till alla mina söta sykonbarn.. Älskling ska vara tomte.. min fina älskling.

Nu så ska jag sova..

Fick en kommentar av Carina att hon hade en massa frågor.. de är bara att maila.. [email protected]
Eller adda på msn.

Ne nu ska jag sova

Kram till er alla.


Busan..


Kommentarer
Postat av: Linda

Usch, vad tråkigt! Jag beklagar...



Kramar!





















2008-12-24 @ 09:12:45
Postat av: Anette i din grupp

Usch, eftersom jag vet hur otroligt jobbigt det är att mista ett älskat djur så rann mina tårar när jag läste. Beklagar verkligen men hoppas ändå du orkar i juletid och soppätande!!

En varm tanke och en GOD JUL till dig gumman!

Kramar

2008-12-24 @ 10:14:52
Postat av: Lillis

Beklagar. Sånt är så himla jobbigt! Speciellt i såna här tide rmen hoppa sni får en bra jul iaf. Själv har jag vinterkräksjukan och ska gå bort och smitta syrran nu tänkte jag. ;) Kram

2008-12-24 @ 17:16:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0