Knappt..

Hej på er.

Vilken dag de var knappt att jag orkade stå på benen i dag sprängväk i huvudet hela dagen..
Jag var inte den enda som mådde som en kastrull vi alla kände oss sega trötta och krassliga! men vi tog oss iegnom dagen och det var ju de som var huvudsaken.

Katastroffalt mycket folk var de.. visa timmar stod man bara i kassan utan att ens komma i från en min, men tiden rullade ju på i alla fall.

Under lunchen hann jag fixa med apoteket öronmedel till ragnar sen en snabbis in till H&M och inhandlade lite smink eftersom mitt fina hjärta gav mig presentkort därifrån.

Í morgon funderar jag på om jag antingen sak ligga i sängen hela dagen och slappa eller om jag ska ner och kolla lite på rean.. eller om jag ska städa och tvätta.. jag vet inte ens vad som låter mst lockande.

Längtar tills måndag då har John och jag en dejt, de var länge sen man hade egen tid med varandra.. de har vatt så mycket jobb och egen koncentration på sig själv och sina soppor att det sociala har kommit lite bakom.
Men på Måndag ska vi på ta en runda på stan sen ska vi på bio och bara ha e mys mys.. ska bli skönt för de är evigheter sedan vi hade en ledig tag tillsammans.

Nehe mina vänner nu har jag druckit upp min sista halva shake.. jag fryser som en bäng så soffan med täcket och en varm famn väntar..

Hoppas ni har haft en bra annandag´s jul.
Kanske har ni varit på stan och fyndat

Kram kram.

Kommentarer
Postat av: Soulsister

En sådan sötnos till vovve hade min Alice gärna lekt med :)

2008-12-27 @ 09:30:40
URL: http://www.soulsistersdiary.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0