Katastroff..

Film..

Har just sett en film med Hjärtat..
Hmm som jag tidigare nämnt har jag en vana för att välja så kassa och så otroligt dåliga filmer att det finns inte.. Jag lyssnar sällan på hjärtat som om o om säger till mig att välja lite efter vad dem fått för omdömme och inte välja film efter omslag eller text.

Hursomhelst så ÄLSKAR jag hajfilmer.. och hittade shark in venice.. den värkar bra tänkte jag och lyckades övertala john till att de den.. efter en halvtimme gick jag och hämtade mitt nagellack (mer om nagellacket senare) och började måla dem.. Ohhh ni anar inte vilken kass film.. den hade ingen spänning inget usch haha.

Just de nagellack..
Jag är en sån där tjej som sällan har nagellack på mig.. jag tycker det är superfint på andra och tänkte ne nu ska jag göra mig kvinnlig.. köpte nagellack HUR GÖR NI..???
Alltså jag kan verkligen knappt måla på mig skiten och när jag väl gör de så "flagnar de bort" jag har efter bara nån timme stora bucklor de är avkantat och ser för taskigt ut helt enkelt..
ne jag tror jag dissar nagellack..
Kanske ska jag unna mig en tid hos nån nagelspeciallist som kan fixa till dem på ett proffsigt sett eller åtminstående ge mig råd.. Finns de nått snyggare än fransk manikyr, ne jag är bra på mycket  "skryter" men att måla naglarna de är jag ingen hejjare på.

Nu lutar de i alla fall åt att se nån mera film.. för min del blir det att sova till en film.. finns inget skönare.. :)

Gick ner som sagt var till syster förut en snabbis.. FAN SÅ SNYGG HON VAR uppstylad och fräsch skitsnygg.. Hon skulle ut på nån aqua klubb eller vad de nu är..
De små unga liven själv så sitter jag med pyjamas och bloggar en söndag som denna.

Hoppas alla haft en bra helg nu har jag 2 härliga lediga dagar framför mig.. som börjar med tvättstugan i morgon bitti visst låter det helt underbart som en start på en ledighet haha.

Kram och sovgott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0