Galen dag.

Hej och hå.

Nu har jag lyckats med att somna ett par timmar framför soffan efter jobbet samt sett en film samt inte gjort ett skit mera.
Jo duschat tvättat håret och bortstat till svinto frisyren.
Var full ös på jobbet i dag, tiden gick fort.. jag var skapligt yr i skallen efter allt kaffe måste dra ner på morgonkaffet..

Söndag och fjärde advent i morgon lovely, jag kör ett långis pass.. 10-18 sen månd-tisd kör jag 12-20 båda dagarna.. så de blir inte så mycket jul jul för mig dagarna innan.. Jo man får ju bonusen att titta på alla klappletande stressande människor.

I alla fall.

Nu ska jag slänga mig i soffan och somna till nått program john ser på, när hjärnan inte är lika trött som kroppen är de som en avkoppling att somna till tv:n.. de är faktiskt de bästa sömnmedlet för mig haha.
Dessutom ska jag upp tidigt i morgon för är de nått jag behöver så är det tid på mig innan jobb.. börjar jag 10 går jag upp 8, dels för jag tar mitt morgonkaffe och läser nyheterna sen sminkar jag mig lite snabbt sen softar jag rastar ragge sen dricker lite mera soppa..
Sen går jag.

Hmm onödigt vetande.. haha.

Ne mina vänner med tanke på att det inte blir mer action i blogg inlägget än detta så är de nog dags att säga godnatt.
Nu ska jag bortsa tänderna och sätta upp håret i en knut och lägga mig.

Men vi hörres kram kram

.
Bjuder på en bild på min fina lilla ragge..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0