7 svåra år..

Oj  vad klockan är lite.. 07,30.. jag ska snart hoppa in i en snabbbis dusch sen blir det rusa till jobbet.. känner mig som 7 svåra år.. usch hängig seg hostig osv men men va fan.. de är bara att rycka upp sig haha.

Jobbar med Lilly o Malin i dag de galna brudarna.. så de kan nog bli riktigt skojjigt hoppas de blir ös på det så tiden går fort..

Ville bara hälsa på er där ute i cybervärlden.. nu ska jag verkligen försöka mig på att omorganisera mitt utseende från trött hängig och alldeles förkyld.. till pigg vaken och fräch butiksarbetare haha.

Krams

Kommentarer
Postat av: Lena

Gomorron. Själv vaknade jag kl 6.30 av att jag hade glömt stänga av mitt alarm för att jag börjar 7 på fredagar... Hade inte en tanke på att det skulle gå igång. Men det var lika bra att gå upp, 6.30 är ju ändå sovmorgon för mig :) Skönt att slippa jobba.... :)

2008-12-26 @ 08:24:31
URL: http://zitalena.blogspot.com/
Postat av: Soulsister

Du ska se att det kommer kännas bättre när du väl kommer upp o får i dig kaffe/shake :)



Ha en finfin dag

2008-12-26 @ 08:43:03
URL: http://www.soulsistersdiary.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0