12-16

God morgon på er.

Vilken burrig dag att vakna till.. jag fryser praktiskt taget skiten av mig haha.
Jäkla PMS oxå skallevärk seg i kroppen men men.
Sitter och häller i mig mitt morgon kaffe och hoppas på att de går över har ju 2 timmar kvar innan man ska stå i butiken och sälja skjortor :)

Vet ni vad??
Jag sov i sängen i natt haha.. jag vaknade i alla fall lagom till Johns film var slut så det blev en helnatt i en nybäddad säng och resultatet av det blev att jag sov fram till 09,30 skojja att inget slår en skön säng.

Nu ska jag ta o leta fram nått att ha på mig, men jag har ingen aning om vad.. jag har verkligen inget kvar haha..
Måset inhandla massa nya kläder lite nya "smalkläder" :)

Men vet ni vad.. nu ska jag ta och fixa mig.. sätta på masken (sminket) försöka dölja mina 3 st gigantiska finnar som har dykt upp och då menar jag GIGANTISKA dem lyser som en röd sol i nattmörkret.. hmm.. haha :)



Kommentarer
Postat av: Thean

Kanske du ska komma och lysa upp på natten när lillbäsen ska ha nappen och jag inte hittar på den ;-)



Japp ska fota lite rätter och sätta in, när planerar du att börja äta då?



Kram!

2008-12-07 @ 21:14:42
URL: http://thean.bloggsite.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0