Tack :)

Tackar för alla varma fina kommenater, samtal och sms.
Att människor som inte träffat mig sänder så fina värmande tankar är helt fantastiskt.

Nu börjar man återgå till verkligheten, det har vatt jobbigt men de sjuka är att jag känner mig starkare än nånsin.
Känns fortfarande så overkligt att farmor är borta de kommer nog ta tid innan man förstår att man inte kommer träffa henne igen.

Den 1 Juni är hennes begravning och i morgon är hennes dödsannons.. så de första jag ska göra är att köpa tidningen.

Annars så går det bra för mig faktiskt.. de senaste dagarna har jag kombinerat mat och shakes.. byt ut alla mål utom 1 till mat.
Dels för jag har behövt att äta och för jag kände att det jag behövde den energin eftersom jag åkte ut ur ketosen.
Men på söndag startar jag om batterierna och soppar 2 veckor till.
Morgon promenaderna funkar oxå.

Nu sak jag snart sova, i går kunde jag somna hyffsat bra, de senaste dagarna har varit sömnlösa för många jobbiga bilder i huvudet men dem börjar omvandlas till fina bilder.
Men jag antar att allt har sin tid.

Nu ska jag sova..

Ville bara att ni ska vet att jag uppskattat varenda en av er.

Ska ta igen en massa läs i morgon.

Många varma kramar från mig till er.




Kommentarer
Postat av: Soulsister

Va skönt att få höra lite från dig. Har tänkt jätte mkt på dig.

Ta hand om dig

kram

2009-05-16 @ 13:02:31
URL: http://www.soulsistersdiary.com
Postat av: Anna

Förstår dig verkligen Sara. När min morfar gick bort i höstas kände jag precis likadant, svårt att sova, svårt att förstå vad som hänt och huvudet tänker konstant på allt som rör det. Saknaden och tomrummet finns alltid, men man lär sig hantera den allteftersom tiden går. Men det tar tid.



Skönt och höra av dig och också höra att du känner dig stark. Kör hårt tjejen!



Fin bild också:)



Ta hand om dig!



Kramar

2009-05-16 @ 19:25:47
URL: http://xtravaganna.blogspot.com
Postat av: syster

sara kan du inet ändra typ snitt, jag kan inte läsa din blogg..

2009-05-16 @ 22:47:57
Postat av: Lulu

Hejsan!

Kan du inte skicka dina foton du vill ha med över mail? Så att jag kan ta och fixa dem, förra gången var jag ashungrig och så somnade jag med Morgan.hehe. Glömde helt enkelt att logga in på MSN.



Sett att det finns de som vill att du både ska ändra på typsnitt och storlek. Det kan bero på deras inställningar på datorn (deras upplösning), eftersom det är precis samma storlek som du hade förut. Du ser även det mycket större på din skärm, eftersom att du har en upplösning som förstorar på din skärm.

Men om du vill så kan jag kolla din kod. Ser att du själv har gjort om lite ;D Nice! Men skicka bilderna, så får jag se vad jag kan knåpa ihop till dig :D

2009-05-17 @ 13:53:29
URL: http://lulushake.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0