1 Maj

Först vill jag tacka för era kommentarer :)

Känns så fint att få kommentarer i bland.

Har haft en städ och tvätt dag plus att jag vatt ute i stort sett hela dagen och pysslat (målat, scrappat eller vad de nu heter)
Vilken kul grejj.. kanske kan bli en ny hobbie.. en dyr sådann hörde jag av Lena.
Det har vatt en skön dag i alla fall.

I morgon vankad fest.. eller fest och fest, Johns kompis fyller 29 och hon ska ha middag/vin och lite party, känner mig dock inte så laddad för de eftersom jag inte vill dricka vill inte klämma mig i några kläder som inet sitter som jag vill usch haha.

I morgon bitti ska jag ta mige n låååång promenad med massa bra musik och bara njuta av solen (som förhoppningsviss är framme då oxå.

Men nu ska jag rasta min lilla vovve och hämta upp tvätten som är kvar,  sen ska jag hoppa ner i min nya säng (soffan) hostar fortfarane som ett as på nätterna så John vaknar hela tiden.
Men i natt blir fan sista natten i soffan för sen är älskling ledig och då får han fan i mig vara vaken hela natten bara jag får ligga nääära mitt hjärta igen.

Hoppas allt är bra med er..
Många bloggar har jag inte uppdaterat på länge eftersom ja knappt suttit här... så de sak jag försöka mig på att göra med.. hoppas på massa bra inspirerande läsning..

LULU om du läser detta så har jag haft sönder min mobbe dvs att alla nr är borta.. har en ny nu dock men ditt nummer och alla andras nr är borta så sms gärna dem med erat namn..
(om ni nu har mitt nr haha)

Kommentarer
Postat av: Soulsister

Som inbiten scrappare och enligt maken scrapoholic så kan jag instämma i att det är en dyr hobby, men väldigt givande! För mig är det rena terapin :)

KRAM

2009-05-02 @ 12:01:48
URL: http://www.soulsistersdiary.com
Postat av: lulu

Hej girl!

Mysigt med scraping, det är faktiskt både kul och pyssligt, då får jag kanske se dina kreationer senare då?

Jag springer ned på gården och ser om du är där, försökte ringa hem till dig. Så ska du få mitt nr. Jobbigt när mobilen går sönder och allt bara försvinner, har hänt en gång, och jag hoppas att det var den sista faktiskt- skit jobbigt med andra ord.=)



Nu går jag ner, hoppas vi ses =) Kramar

2009-05-02 @ 16:30:42
URL: http://lulushake.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0