Våren?

Hej på er..
Denn soliga underbara hyffsat varma tisdags morgon..

Jag är trött som en gnu, låg och vred och vände på mig hela natten upp o kissade i säng igen upp o rökte och i säng igen.. kan ju ha vatt att min kvälls ziesta gjorde mig sömnlös.. eller kanske den sena koppen kaffe?

har i alla fall hittat min sladd nu.. Linnea i sina nya brillor är bara för sött alltså, så kul att umgås lite med bella och hennes barn.. kan inte få nog av mina syskonbarn jag har verkligen jordens tur att få ha dem i mitt liv..

Dagens planer är inte riktigt planerade, jag vet att jag ska från och med nu ge den mentala träningen Cd skivan en ny chans.. jag sa lyssna på den snart så fort jkag bloggat klart.
Sen ska jag städa undan och fixa lite.
Sen sak jag förmodlingen handla hem slingor.
Läste på Xtralinda att hon med ska bli blond till sommaren jag kör på att bli de till våren.. behöver liute ljus i mitt liv haha.

Här kommer en bild på Linnea.. såå söt.




Just de dessa blommor fick jag av hjärtat häromdagen med ett fint kort.. blev så glad..
Spontana överaskningar är de bäsat som finns.. Har jag den bästa killen eller??


Kommentarer
Postat av: Veronica

Hallå min vän!

Det var länge sen! Kul o se dej! Och jösses så smal o fin du är!!

Vi kanske ses på xtrav. till våren då för jag lär nog komma in vart efter o köra färdigt...

Åh den bilden var riktigt snygg va?

Kan du se vad jag hade för startvikt på XV? Jag minns inte...

Kram

2009-03-31 @ 11:33:48
URL: http://veronicalundin.blogg.se/
Postat av: Lena

Vad söt hon var i solglasögonen!! Och vilka fina blommor!!

Går du på helfart nu, eller halvfart? Skall vi göra en gemensam ansträngning med mental träning?



Kram

2009-03-31 @ 18:22:50
URL: http://zitalena.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0