Uppsvälld som en BALLONG

Hej på er denna underbara dag..

Skulle ha tränat muskel step i dag men efter noga övervägande insåg jag att det får bli en vilo dag.. Men promenader blev de ju i alla fall.. :)
Kände mig lite små seg och krasslig och Jävla ap mensskiten får mig urbalans..
Skönt att den kom nu i alla fall o inte på lördag eftersom de är party party då..

Den senaste veckan har jag vatt så uppblåst kännt mig som i 9e månaden magen är 100 gånger större än tidigare, jag tänkte va fan är detta.. o så kom jag på.. va fan jag som börjat med musli o lätt yougurt naturell så klart  på morgonen.. kanske inte de bästa man kan äta när man är LACTOS INTOLERANT haha.. så i dag blevd et ingen musli måste kolla om den åker ner och inte känns så... bubblig.. knappt att man kan röra sig innan de pyser ut saker hmm.. sorry men man ska ju vara ärlig o öppen i en blogg haha.

Hursomhelst så har de vatt en bra dag, när jag skulle ta min morgonpromenad möttes jag upp av syster yster och fisen så jag promenaerade med dem till dagis sen tog vi frukost ute.. med Svägerskan och Rebecka.
Sen var jag barnvakt åt sötis Wiliam.. ohh så söt bara några veckor gammal och han är gryyymt söt.
Sen blev de stan, hittade skitfina kläder till hjärtat som han ska ha på sig på Lööördag han kommer bli sååå snyyyggg.
Själv så vet jag inte vad jag ska ha men det ordnar sig haha.

I alla fall mitt i allt så känner jag att jag biter på nått hårt.. de är min lagning som ramlat av och bitar av min tand lossnar.. PANNNIIKK sidotanden en stort hål rakt in som syns när jag ler.. ÅTER PANIK.
Ringer Tandis och får en tid i morgon bitti klockan 08,00.. skit bra.
så syster skjutsar mig och sen ska de handlas.. Vis ak även hämta upp hella och hämta upp saker till sin 30 års fest.

På måndag är det sopp dags igen.. Fan vad jag längtar .. de är sant.. jag längtar tills att kilon ska ramla av igen.. längtar efter att få vara i mål..
Längtar efter att få köpa min mål klänning.. ska se om jag förresten hittar en bild på den.. och i den ska jag dricka champange och boka datum för bröllop..
Jag sa de till John.. inte en dag innan jag når mitt mål bokar vi datumet.. de ska göras den dagen med ett chamapange glas i handen..

Och de bästa av allt är att alla mått ska skickas in till klänningen ska skickas in just den dagen..bara för att de är en kick till att INTE gå upp igen.
Ja menar bättre kan de ju inte bli..
För när suget kommer.. tänker jag bara på John och vårat bröllop.. och på klnningen och förhoppningsviss så vinner den lyckligaste dagen i ens liv över suget haha..
Smart va?

Ne nu ska jag lägga mig och se på nått skit på tv:n.

Köpte en bok "14 år och till salu" värkade så jävla bra om en tjej som blev våldtagen och som senare tllsammans med en kompis började sälja sig själv genom nätet.. hmm hur kan flikkor vara så dumma..ska bli intressant att läsa..
Säg till om nån vill ha den efter jag läst den.
Älskar ju pocket böker och de är ju inget man sparar på.

Nej just de ska kolal om jag hittar min rutiga komma i mål klänning.



Den är finare irl... tycker jag i alla fall.. på bild är den inet så tilltalande och skulle nog inte köpt den om jag såg en i detta tillstånd haha.

Kommentarer
Postat av: Lulu

Jobbigt med laktosintolerans. Det finns väldigt god youghurt för er laktosare, min lillsiss är ju det också. Hon är så taning, men när hon väl fått i sig något mjölkigt blir hon helt uppdäst.



Vad kul, och vilken morot att ha, jag menar förstås ert bröllop! :D Skitkul Sara, jag vet att du pratade om att du först skulle nå din målvikt innan det skulle bli ett giftermål.

Trots att man är själv förlovad, snart i tre år, så väntar vi med vår dag. Jag skyller på att vi är fattiga studenter,hehe.



Jag kan tänka mig att den klänningen kommer sitta snyggt. Modellen är faktiskt väldigt fin!



Tråkigt med din tand förresten, hoppas det inte gör ont.



Glöm inte säga hej när du kikar förbi min blogg =D

Kram

2009-03-06 @ 01:27:48
URL: http://luluscastle.blogspot.com
Postat av: Louise

Ja jag med... Always...

Vem fan bryr sig om det.

Jag har insett den bittra sanningen att ALLA killar är eller kommer vara det. Haha, du är ju snart 30 du borde med ha insett det ;)

2009-03-06 @ 07:08:26
URL: http://singelmorsans.blogg.se/
Postat av: Soulsister

Jättefin klänning. Älskar rutor, speciellt svart/vitt även om denna är mer beige svart/grå. Snyggt till tusen!

Ta det lugnt med laktosen, finns ju hur mkt som helst som är laktos fritt!



KRAM

2009-03-06 @ 09:32:41
URL: http://www.soulsistersdiary.com
Postat av: Anette i din grupp!

Jättesnygg klänning, blir säkert kanon :)

Jag är spekulant på boken om ingen annan vill, låter spännande!

Jag personligen tycker soppan är mycket värre denna gången :(((

Ha en mysig helg så kanske vi ses på måndag?? Ska skärpa mig med träningen nästa vecka!

Kram

2009-03-06 @ 17:11:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0