Iprem kirrade biffen.

Hej på er i kylan.

Jag klarade av att jobba trots febern, de tog ungefär en 45 min in på jobbet innan värktabletten började värka och jag kunde känna mig som en halv skaplig människa.

Så skönt det var att jobba idag, för det var verkligen så behövligt för min del att prata med alla xtravaganzare.. dels för man får så mycket posetiv energie från många, man delar med sig och lär sig av andra.. och det är skönt.
Pricis de jag behövde faktiskt.

Nu ser jag posetivt på de mesta.
Nu ska jag införskaffa mera fokus, lära mig av misstagen och ta nya tag.
Det är som sagt snart sommar och jag vägrar gömma mig i vassen detta år igen, en dröm ocyh längtan är att kunna bada och ha kul med hjärtat och våra vänner.. i stället för atts e han åka till stranden medans jag sitter hemma tröstäter och tycker synd om mig själv för att jag är så ful och tung.
Aldrig mera.. no way, den känslan ska lämna mitt liv föralltid.

Nu ska jag ransaka mig själv sluta deppa och se negativt på allt.
Få in den motivation och styrka i detta igen..
Ta nya tag, de är ju så ramlar man får man resa sig igen.. samma sak här.

Hoppas ni alla haft en bra och skön tisdag.
Nu ska jag ta en varm kopp te med lite honung i en iprem och hoppas på att vakna feberfri.
Fattar inte hur jag lyckats bli förkyld så många gånger under så kort period.. men jag värkar inet vara den enda..
Hoppas att denna gång skiten verkligen ger med sig så jag blir fit for fight igen.

Kram till er alla.

Måste bara länka till den supersnygga och förbannat ashärliga posetiva och snygga Linda.. xtravaganza kämpare här.
Hon har lagt ut före och efter bilder jag är så imponerad DU ÄR GRYM LINDA.. så stolt över dig och glad att träffat dig.

http://www.lindasxtravaganza.blogg.se/


Kommentarer
Postat av: Lena

Känner igen känslan om att gömma sig i vassen... Fast jag brukar inte komma så långt som till vassen, stannar hemma istället. Det blir väl inte så mycket badande i sommar, ser ut som hej kom och hjälp mig med badkläder på... rynkor på låren har jag till och med, för mycket hud. Och de dallrar så man blir sjösjuk. Magen likaså. Men nästa sommar, när jag har opererat mig, DÅ skall jag bada!!



Hoppas du kurerar dig snart! Kramar

2009-03-25 @ 05:40:56
URL: http://zitalena.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0