En snöig söndag..

hallå våren.. varför gjorde du bara ett gäst spel och sen försvann.. gahh.

I går hade jag myskväll med film, medans John var och partajade med Grabbarna..
Hade dock svårt med filmvalet och såg en halvtimme på 3 st innan jag bestämmde mig för att jag verkligen inte orkade se film.
Så jag tog en kvällsis med Ragge i stället och softade med Msn snack.

i morse vaknade jag supertidigt.. Gick o handlade bakis frulle åt min kära sambo som var på ett piggt humör.
Sen tog vi en promenad till satn och kollade runt lite.. köpte tro de eller ej nya sladdar.. haha.

Mötte Upp Mattias och Maria och tog en bit mat.. medans de mumsade Pizza lyxade jag med en Kycklingsallad.. jag är SÅÅÅ duktig så.
Det var skitgott.. var verkligen sugen på de.

Sen blev de en totl chock att komma ut och se att de fina vårvädret totalt var bortblåst och snöblaskregn var i full färd med att sprida skräck i stan.. Jag tror vi alla längtar efter värme nu.
Fatta de är sommar snart.
Ligger jag inte i nu så blir de ingen bikini i sommar, och de tänker jag fan i mig ha.
Bikinin ska vara på så är de bara så alla osunda tankar som sköljer över mig i bland ska jag boxa bort som om jag vore värsta karatekiden.. (boxa?? och karate?) hmm i alla fall.


Kommentarer
Postat av: Soulsister

Msn snack???

Du e redi som kämpar på. Själv har helgen varit bra, har gjort medvetna val vad gäller mat och dryck, det har ju varit party liksom :)

Lite stramare tag nu igen



KRAAAAAM

2009-03-23 @ 07:16:14
URL: http://www.soulsistersdiary.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0