Tandjääääkel.

Fan så ont jag har..
Jag kan praktiskt taget känna pulsen i tanden.. och det som irrriterar mig mest är att efter dem lagat tand fan som var för kanske 1 år sen.. så sa jag varje gång jag var där efteråt att jag fortfarande kände att jag hade ont i den tanden.. dem röntga och grejja men hittade inget.. och vad händer nu??
Jo jag kan knappt dricka eller göra nått.. svullet och fan hans moster.. om dem bara lyssnat på mig och fixat de hela så hade jag inte suttit här och klagat.. vilket hade vatt ganska ovanligt för er då, eftersom att klaga är nått jag är bra på.

Hur som helst så står jag stand by i morrn.. om dem får avbokad tid så får jag komma.. dem tror att de blivit ett tryck inne i tanden.. och att den ev måste öppnas och släppa ut trycket.. de kunde göra förbaskat ont.. mmm skojjar dem eller..
Eller så är de så illa att den måste rotfyllas.. skiiiit.

men de återstår att se.

Och vad vill jag förmedla med detta inlägg.. SLUTA ÄT GODIS för fan säger jag bara annars slutar ni som jag me dkronisk tandvärk haha.

Inte nog med de så missar jag att få hämt amin lilla Oliver på dagis.. de stör mig mest, de skulle vatt så kul och se hur min söta brorson har de på dagis.. och få pussas och kramas lite.
De är de mest irriterande just nu.

Haha i samma sek nu så skrev bella och frågade om jag kunde följa henne till tandis i morgon.. carlénarna goes tandläkarstyle..

Men nu gott folk ska jag ta ett stooort glas vatten med SUGRÖR så jag inte nuddar tand fan.. sen ska jag läsa en god bok.

I morgon skajag förhoppningsviss till tandis sen ska jag inhandla nya Shakes kör ju Naturdiet de enda jag får ner, har några xtrasoppor kvar som jag blandar med..
Måste vara ekonomisk dessa fattiga arbetslösa tider.

usch ja.

Puss o kram



Oliver med sin favorit faster haha..

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha ja men de e nea som skulle träffa tandis, men lollo går med mej

2009-06-10 @ 00:10:59
Postat av: Lena

Long time no see!!! Hoppas tandjäkeln ordnar sig! Hade en sån tand för några år sen, den trilskades hela tiden. Först rotfylldes den, sen visade det sig att den hade fler rötter än normala tänder, så då skickades jag till odontologen som rotfyllde den igen för det facila priset av 4.000 kr. Ett år senare drogs hela tanden då den sprack. Så tanden som inte längre finns i min mun kostade mig ungefär 7.000 kr. Jippe. Det är "sexan", d.v.s. i centrum av där man tuggar, så det är lite opraktiskt att inte ha någon tand där. På andra sidan har jag bara en halv tand.... den ryker väl snart också. DÅ kanske det inte blir några problem att soppa! :)

Kram

2009-06-10 @ 05:46:31
URL: http://zitalena.blogspot.com/
Postat av: Fidde

jag började igår hehe, men jag skulle inte orka 4 hihi

2009-06-10 @ 10:34:18
URL: http://fiddesxtravaganzaresa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0