Fredags morgon.

Hej på er alli hoppa.

Vilken dag att vakna till, kallt och duggigt och burrigt.
Man önskar nästan att man fortfarande var trött så man kunde ligga och sega i sängen ett par timmar till.
Men men de kan man inte, allra mins när man har en hund som måste ut och göra sina behov.

I går fick jag en sån fin kommentar jag blev så jäääkla glad.
Verkligen de man behöver när saker går i mot mig.

Läste Lenas Blogg om hennes känslor och tankar verkligen läsvärrt så er som missat de tycker jag ni ska gå in på denna blogg http://zitalena.blogspot.com/

Annars med mig är det hyffsat ok.
Snorig och dan är man, men efter att ha umgåtts med min fina familj och alla barn så är man van att man får på sig baskelusker, och nu har systrarna Carlén nästäppa.

Jag tänkte att jag skulle göra som Lena öppna mig mera skriva mera om hur mina tankar är, hon fick mig att vilja blogga mera vilket känns bra.


Men nu ska jag ut och promenera..

Hörres senare kram kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0