brända axlar

Hej på er denna underbara kväll..

Skojar ni att vi haft ett superväder..  helt underbart.
Vi började dagen med en långis med bella och barnen som slutade med ett pool köp. dock bara en liten barn pool men den uppskattades av dem i värmen.

Sen blev de mys på gården som slutade i grillning skojjar ni att jag verkligen ville stoppa kött u munnen och njuta eller.. men jag fick så snällt sitta med min shake och nu i efterhand är jag skitnöjd.

Dag 2 som sagt var jag är så trött i dag huuungrig lite skallevärk och yr, dockj är jag ju konstant yr men men.. de är jag nu med.
Men hungern dame vad den kickar in ofta.. men man dricker ju och kissar var o vartannat.

I morgon är min sista dag som arbetslös på Torsdag smäller de, jag börjar i kassan på Willys dock bara ett sommar vik men de kanske kan leda till nått annat den som lever får se..

Ragge har badat i dag och luktar numera blommor.. drog bort en fästing ur stackarn som jag eldade upp i ett ljus.. man känner sig ju lite sado när man styr med eldnings ritualer haha.

I alla fall.
Morgondagens planer blir solning, promenad sen en lång cykeltur till mitt nya jobb för att checka hur långt det tar att cykla samt hur jag ska cykla kan ju vara en fördel att ta reda på de innan man ska i väg 08,00 på torsdag.

Ne nu mina fina vänner så ska jag ta en svalkande dusch sen bädda ner mig med tonerna av Lasse W,


Kram på er.

Kommentarer
Postat av: Lena

Grattis till jobbet!! Har du tur (och trivs) så kanske det varar längre än över sommaren! Vi hörs!! Kram

2009-06-25 @ 06:23:00
URL: http://zitalena.blogspot.com/
Postat av: Soulsister

Lycka till på jobbet idag!

2009-06-25 @ 08:16:45
URL: http://www.soulsistersdiary.com
Postat av: Milou

Vad söt du är! Världens finaste ögon kan du stoltsera med! Kram!

2009-07-12 @ 20:29:23
URL: http://mysketches.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0