Total däckning.

Hej på er.

Först o främst ett jättestort tack till alla fina kommentarer på föregående och alla andra inlägg oxå så klart, de värmer så jäkla mycket att ni anar inte..

I dag har varit en seg dag, jag har vatt så seg att det finns inte.. de har vatt kaos mycket att göra.. packat karong efter kartong vikt miljoner skjortor.
När jag kom hem åkte jeansen av (japp jaghade jeans i dag) och mysbyxerna på fort som attans.. hällde i mig en soppa sen var de sängen.. jag somnade som en stock ställde klockan på 19.00 så man inte skulle sova bort hela kvällen..
Vaknade 19,30..
Det var så skööönt att sova.

Nu är det jag som valt film igen haha.. hmm de blir en skräckis dagen till ära.. fick nyss höra från john skrikande från vardagsrummet att jag gjort det igen filmen vi ska se har bara fått 3.8 i betyg.
Okej!!
Men den kan ju vara bra .. haha.

Nu är jag ev ledig i 3 dagar.. EV lilly är fortfarande sjuk.. vi gissar på att hon fått lunginflammation, och praktiskt taget kämpar med att få i väg henne till sjukan så hon kan få penecellin och bli frisk snart.. och i morgon får hon kanske domen om hon åkt på den skiten.
Och om så är fallet så ryker mina 3 dagar ledighet.. i morgon har jag "jour" Malin skulle köra ensam med 2 st chefer i morgon som ska stya liet med vad vi ska skicka och vilka butiker som ska ha allt..
Och om de blir så att dem bara ger henne direktiv och får jobba ensam så sa jag att hon får ringa så får jag komma ner i morgon..
Men de vore så skööönt med en day off men samtidigt så vill man inte att Malin ska jobba själv.
Men men de återstår att se om de blir softar mys mys eller jobb jobb.

Nu ska jag i alla fall inta soffan med täcke och massa kuddar och ett stort glas vatten och mysa med mitt hjärta till en 3,8 i betyg film haha..

Kommentarer
Postat av: Anette i din grupp

Hej gumman!

Tänkte att om du var ledig imorgon och har lust så kan du väl komma förbi XV o träna? Jag ska dit vid 12 tiden o ta ett pass tänkte jag :)

Kram

2009-01-06 @ 20:26:24
Postat av: Linn

Hej.

Läser din blogg och hejar på dig! så duktig.

Läste för ett tag sen att du skrev att du har haft andra bloggar innan. Finns dom kvar att läsa någonstans?

2009-01-06 @ 22:17:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0