Starka tjejer..

Godmorgon på er denna lördagsmorgon.

Har suttit med mitt kaffe/shake och läst bloggar.
Som alltid börjar jag med mina systrars bloggar..

När jag läste Lollos blogg http://www.singelmorsan.bloggagratis.se/
Började tårarna rinna, man vill så gärna att dem man älskar och håller om så mycket ska ha allt bra i livet att allt ska vara problemfritt.. Fast att jag vet att de inte är så för någon..!
Lollo är verkligen en sån inspiration för mig.. fast att hon kanske inte tror att jag tycker de.
Så stark och vacker.
Hon och fisen mot världen.. :)

Sen fick jag ett nytt mail i inkorgen de var soulsister som skickade en länk till en artikel som dem gjorde om hennes cancer som dem hade upptäckt..
Och om hennes resa med strålningar osv.
Då började tårarna rinna yttligare, Vilken kvinna säger jag bara.
Jag imponeras av starka tjejers styrka att klara saker som för en annan är så enormt skrämmande..
Soulsister är ett levande bevis på att man ska inte vara sin sjukdom.


Nu har jag skrivit av mig lite så här på morgonkvisten..


kram på er.

Kommentarer
Postat av: Louise

du har iof skrivit fel bloggadress!!!

2009-01-24 @ 10:42:32
URL: http://singelmorsans.blogg.se/
Postat av: Soulsister

Tack snälla för de fina orden



kram från mig



Ps: inte ska du gråta över min histora, du ska le - ja e ju fortfarande här!!! Ds

2009-01-24 @ 12:20:34
URL: http://www.soulsistersdiary.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0