Shopp shopp..

Hej hopp hemkommen efter en lååång dag på stan med min lilla fis.
Sprang på kusin Lotta så jag drog med henne på äventyr bland alla butiker.. jag shoppade loss en del.. kändes kul.
Fisen fick lite saker hon med.. vattenfärg dansklänning/kjol  och jag hittade min älskade jacka som jag spanat på LÄNGE.. i strl: 40 helt sjuuuukt.

Sprang på xtravaganza Linda oxå.. så kul att träffa på andra bloggare..

Nu är jag i alla fall hemkommen och väntar in min jobbande karl.. så man kan komma på nått att äta är ashungrig.. har bara blivit soppa och bars i dag eftersom jag sprungit på stan, så kroppens kriker efter vatten och föda haha.

Tog lite söta bilder på fisen på saker hon så gärna ville ha.. men inte riktigt förstod att hon inte har användning för ännu.. de spelade ingen roll att jag sa att hon fick vänta minst 10 år.. hon skulle bara ha den där gigantiska BH:n i D kupa.. "mamma ha den" så hittade hon en till lollo (min syster fisens mamma).

Ska se om jag lyckades ta nån fin bild på min jacka jag är så förälskad i..
Försökte i spegeln men ja ni vet ju hur mina bilder kan se ut håll till godo.








Kommentarer
Postat av: Linda

Mycket trevligt att ses :-)

Kul att du hittade massa snyggt!!!



kram

2009-01-23 @ 18:02:36
URL: http://lindasxtravaganza.blogg.se/
Postat av: Jenny

hihi va söt hon va lillen med den gigantiska bh:n!! skit snygg jacka! Strl 40, mm gu va trevligt :-) Finns ju genast "lite" mer kläder att hitta då....

Kram

2009-01-23 @ 18:59:57
URL: http://sprinklez.blogg.se/xtravaganza
Postat av: Soulsister

Vilken sötnos! Haha, galet kul me bh'n!



KRAM

2009-01-23 @ 23:22:23
URL: http://www.soulsistersdiary.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0