Pippi chumpchump

Hej på er..

i dag har det vatt en underbar dag.. har haft så kul med min lilla fis.
Väcktes av syster som ringde och frågade om jag var vaken.. skulel ju ha en hel dag med jordens galnaste snart 2 åring..(sötaste på jorden)

Fisen kom upp till mig lagom till min kaffe /shake frukost sen tog vi en promenad och handlade frukost till henne.. hon valde kräm med mjölk och mannafrutti och färska frallor.. den damen vet vad hon vill ha.
Sen handlade vi kritor och block och hårsnoddar till henne och ett sött rosa skärp.
Efter de gick vi hem och mumsade frukost.. sen sattes de fart på de lilla livet PIIIIPPIIII CHUMP CHUMP ahh ska vi se pippi.. klart moster fixar pippi filmer.. massa filmer fixade jag och vi stylade om oss till pippi.. i ett par timmar dansade vi och såg på pippi i våra nya frisyrer.. sen skulle de ritas pippi flickor..

Sen blev det lunch.. fisen ville ha fiskpinnar.. men matade mest ragge med fiskpinnarna.. haha.

Sen dansade vi loss igen till här kommer pippi långstrump sholahopp tjolahej sholahoppsansa.. lalala.. om o om o om igen.. Det var mysigt, men gud så trött jag blev..
Att vara barnvakt åt fisen är som 70 aerobics pass på en o samma dag.
det är full rulle så det heter duga.

Nu har lollo hämtat sin prinsessa och dem skulle hem och sova lite eftremiddag.. och jag tog en svänga med ragge för han var väll skapligt trött på allt dansande och shoande här hemma..

men nu har jag tagit kväller.. ska sätta fart med min hemma träning eftersom de inet blev nått gymmande för mig i dag.. och det blir det nog inte i morgon heller.. långpromenader och shooping är minst lika bra..
Ska köpa en ny pilates boll tänkte jag.
Sen ett tränningskort på friskis.. måste ju köra lite shaka loss pass.. de är ju sååå kul.

kram på er.




Kommentarer
Postat av: bebbs

Haha söta ni är som pippi

2009-01-22 @ 16:57:41
Postat av: Linda

2009-01-22 @ 18:02:48
URL: http://l
Postat av: Linda

Blev nåt tokigt på min förra kommentar :-S



På badhuset ska det simmas :-)



kram

2009-01-22 @ 18:03:40
URL: http://lindasxtravaganza.blogg.se/
Postat av: Soulsister

Söta ni e! Men hon är sötast :) Dessa små bäbismagar... älskar dem!

2009-01-22 @ 18:05:17
URL: http://www.soulsistersdiary.com
Postat av: Sofia

Då var det dig jag mötte på övergångsstället på väg från Hemköp då! Jisses så smal du har blivit kvinna! :)

2009-01-22 @ 20:27:39
URL: http://edomopedosmorsa.blogg.se/
Postat av: Lena

Vad fina ni var!! Kan tänka mig att det gick vilt till. Stackars Ragge :) Kram

2009-01-23 @ 06:06:21
URL: http://zitalena.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0