Morsning korsning..

Godmorgon mina kära läsare..

Gårdagen var bra, trots att dottejävulen satte sprätt i min hjärna, men nu i efterhand är jag glad att den gjorde de.. den kommer nog göra det flera gånger.. men de handlar ju om att träna upp sin mentala styrka till att stå i mot.

I dag är det kalas som gäller.. Min supergoa´svägerskas sambo fyller.. så de blir kalas fika kl 13,00 jag ska ta med mig lätt kesella och frysta bär och mumsa på..!
Bra att jag skrev de så jag nu kommer i håg att ta upp blåbären från frysen haha..

Jag känner mig fortfarande lite halvseg i kroppen.. de är väll förkylningen som inte riktigt vet vad den ska göra med mig annat än att ge mig skallevärk och nackvärk och lite halsont.
Den är förrvirrad tror jag haha.

Nu har jag druckit upp min frulle.. kaffe med choklad shake.. vaknade ju sent i dag så jag vet inte riktigt hur jag ska få in 6 måltider men de löser sig nog..

Ska försöka mig på en dusch fixa mig lite och hoppas på att piggheten sprider sig i min aströtta kropp.


På återseende kramar


Så jävla snygg jag är som nyvaken... frisyren kommer att nomineras på nästa Elle gala belive me..

Kommentarer
Postat av: Fidde

Hej. Jag kör en månad alltså til jag fylleri februari o sen en paus i helgen o sen 1 månad till o så det är för jag och min läkare kommit fram till de eftersom jag haft problem med magen innan. aha hur känns det med halvfart nu då?

2009-01-18 @ 11:24:17
Postat av: Lena

Du är lika snygg som jag brukar vara :) Enda skillnaden är att jag kan se så rufsig ut hela dagen :) Stolt över att du stod emot igår, hör gärna av dig när det börjar bli problem.

Kramar

2009-01-18 @ 12:12:15
URL: http://zitalena.blogspot.com/
Postat av: Fidde

Nu kär jag en månad o sen så en helgpaus o sen 1 månad o så pga magen

2009-01-18 @ 12:29:15
Postat av: Anette i din grupp

Vad duktig du är gumman som stod emot, det blir faktiskt lättare och lättare att göra det när man får sug, desto längre du har ätit ;)

Min träningsvecka blir lite annorlunda denna vecka för det är så mycket annat men den kommer se ut så här.....

MÅNDAG: Träning på XV (ca 2 tim)

TISDAG: Träning på XV (ca 2 tim)

ONSDAG: Vila och bussresa till småland

TORSDAG: Promenad på minst 1 timme

FREDAG: Begravning på Öland :(, ingen träning

LÖRDAG: Bussresa hem till Norrköping och promenad på minst 1 timme.

SÖNDAG: Promenad.....

så kommer min vecka se ut :)

Kram

2009-01-18 @ 17:03:38
Postat av: Andrea

Tack för tipsen!

Nä det blir bara en promenad, märker att kroppen är lite seg idag. Jag bor i Strängnäs, 8 mil väster om Sthlm och kommer vara med på XV på ett gym här i stan. Det är verkligen härligt att läsa om din "resa".

Kram Andrea

2009-01-18 @ 17:27:53
Postat av: Soulsister

Keso är såååå bra o gott! Man kan variera det i oändlighet!



KRAM

2009-01-18 @ 19:02:16
URL: http://www.soulsistersdiary.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0