Morgonsolen..

Är inte utanför dock grått o trisst..

Och inte heller gick jag o la mig och burrade under täcket i går.. Nope.. Jag tog en multivitamin brustablett och och badade ragge.. stackarn haha..men det var välbehövligt nu ser han så där mysigt pluffsig ut.

Han sov hos mig i natt, jag har jordens mest finaste och mysigaste hund.. och han är så kelig att det finns inte..

Dricker mitt norgonkaffe nu och hoppas på att bli piggelin, hittade tempen men hade ingen feber.. känner mig varm och skallen ömmar.. men det kommer nog från nacken.. skit nacke 1,5 veckas skallevärk o nackvärk.. jag önskar jag kunde fatta de där med att streatcha efter träning.. NÅ väl man lär sig av allt (hoppas jag)

I dag är det löning.. vill ta mig ork att gå ner och shoppa lite ska se om jag hittar nått att ha på mig i morgon.. ni kan ju välja ut min 30 års outfit åt mig om jag ger er förslag haha..

ne ni nu sak jag dricka upp min kaffe shake ta en snabbis dusch sätta på mig lite smink och se om jag orkar ta mig ut bland alla andra jagharfåttlönnuskajagbrännaallapengarfolk.
Ska se om jag hittar lite nya shyssta träningskläder.. mina ramlar ner nu.. hmm sexigt not.


Kommentarer
Postat av: Louise

haha, det är ju kul att du tar kort på dig själv, o så blundqar du precis som att du skulle sova...

2009-01-23 @ 12:05:51
URL: http://singelmorsans.blogg.se/
Postat av: Lena

Ja, lägg upp bilder på lite outfits så att vi får vara med och välja :)



Jag är så avundsjuk på dig som har tagit detta steget redan som 29-åring. Det känns som om jag, som är 14 år äldre än dig, har missat halva mitt liv. Tänk vad kul jag hade kunnat ha under alla dessa år om jag tagit tag i min vikt tidigare, istället för att bara stänga in mig (och äta mer och gå upp ännu mer). Men jag är så glad för din skull ATT du har tagit steget och att det går så jäkla bra. Skulle vara så roligt att träffas någon gång! Kramar

2009-01-23 @ 12:26:07
URL: http://zitalena.blogspot.com/
Postat av: Lulu

Sött foto på er :)

Jo, det vore trevligt att få sällskap. Vi får styra upp det, och gå någon dag.



Har också haft stel nacke, och man får fruktansvärt ont i huvudet utav det. Se till att stretcha varsamt efter träningen, och ta något varmt vid nacken. Tigerbalsam brukar fungera fint, det värmer och känns behagligt. Borde faktiskt gå ned till apoteket och köpa mig en liten burk.

Hoppas det blir bättre i allafall :)

2009-01-23 @ 14:30:04
URL: http://luluscastle.blogspot.com
Postat av: Arandur

Fotografering handlar om ljuset i stort sätt. :)

2009-01-23 @ 15:57:38
URL: http://arandur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0