Morgon yra..

Godmorgon på er.

Tack för alla fiiina kommenater!!

Jag är så sjukt seg i dag haha.
Iskallt ute är det oxå.

Igår stängde vi igen butiken och i dag börjar packnings perioden allt sak till den nya butiken.. så de blir att vika kläder för hela slanten den närmaste perioden.

jag vaknade som i vanlig ordning väääldigt tidigt, vilket inet gör så mycket.. i dag behöver man inet styla upp sig så mycket eftersom man bara ska vika och packa så i dag bli det softarkläder..

Jag har ju lagt ut så mycket EGO bilder.. man kan ju nästan tro att jag börjar bli egenkär haha.. Men så illa är de inte..

Ne nu ska jag njuta av min kaffe chokko.

Jenny: jag shakar en halva chokko med vatten sen häller jag de i en mugg och öser på med starkt kaffe över.. smakar mumma..

Kram på er kanske kommer med ett inlägg sen inna jag drar till jobb..

Puss o kram.

Kommentarer
Postat av: Lena

Får du följa med till nya butiken, d.v.s. får du jobb där? Du verkar ju trivas så bra så det vore ju synd annars.

2009-01-05 @ 08:53:12
URL: http://zitalena.blogspot.com/
Postat av: Jenny

Vilken snygg outfit du hade igår då, skitsnyggt med bälte sådär!

Tack för tipset me shaken, måste jag me pröva :)

ha en bra dag!!

2009-01-05 @ 09:10:09
URL: http://sprinklez.blogg.se/xtravaganza
Postat av: syster

sara, du har alltid varit egokär. de e inget nytt

2009-01-05 @ 10:13:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0