Morgon Promenad..

Hej och hå.. nu är jag uppe frukosten uppäten och kaffet är nerslinkat.

Satt oh försökte mig på Lindas utmaning om låtarna men sparade de i utkast de tar visst mera tid och energie än vad man tror.. den var bra linda haha.

Nu ska jag snart möta Upp Min granne Sara för en morgon promenad.
Sen blir det dagens utmaning DANS.

Ska se om jag får med mig kameran så jag kan ta lite roliga promenadbilder och dansbilder..
Återkommer sen efter prommisen.. då ska jag fortsätta mitt städ project.


Kram på er.

Kommentarer
Postat av: Soulsister

Har promenerat med vovven, 1½ timme nu på morgonen så jag är nöjd!

Precis hemkommen från tandläkaren och ska nu lägga mig en stund, för skallen värker fortfarande.



Ha en finfin dag

2009-01-15 @ 12:16:03
URL: http://www.soulsistersdiary.com
Postat av: Anna

Nu e bloggen igång! Efter en vecka på XV-helfart så är det min första dag som bloggare. Det trodde jag aldrig!

Jag håller på å fattar hur man gör... Fram till jag faktiskt fattat, kommer den att se lite tråkig ut. Men det kommer, det kommer! Välkomna dom som vill! Jag vill gärna hitta andra bloggar än mig å dig, Sara. Så ni andra; Kolla in på min och skrik till om att du finns! Så hittar vi varandra!

2009-01-15 @ 13:26:59
URL: http://xtraanna.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hej! För det första måste jag säga vilken bra blogg du har och vilken kämpe du är:) Sedan har jag en fråga som jag önskar att du kunde svara på. Jag har funderat på detta med soppor och shakes.. har nåra kilo att gå ner, så jag tänkte byta ut sista målet med just en sådan. Tror du att det ger något resultat? Eller måste jag byta ut alla mål?

Kram på dig.

2009-01-15 @ 14:27:28
Postat av: Lena

Idag har jag gjort gårdagens utmaning! 45 min rask promenad. Hoppas du har haft en skön dag! Kram

2009-01-15 @ 18:56:04
URL: http://zitalena.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0