Min morgon..

Så kul de är att uppdatera sin morgon haha..
Så jag fortsätter med de..


När jag vaknade i morse hade jag gammalt smink kvar.. missade helt att ta bort de i går eftersom jag somnade i soffan haha vaddå gamnacke..

Efter att jag stigit upp sätter jag alltip på datan en av mina favoritbloggar är ju Lenas. hon uppdaterar ofta och de är kul att läsa..


För att göra det hela lite roligare gick jag in och fotade min sambo som fortfarande sover..  så här mysigt har han de sin lediga dag..


Sen är de dusch o sminkning som gäller.. John blir galen på mig att jag alltid stökar till de.. hmm kan förstå varför..


Efter sminkning är det dags för en ny pose.. nuska bara kläder på..



Dags att gå.. john skulle fota mig.. men de blev inte riktigt som planerat.. hmm..



Kommentarer
Postat av: Soulsister

En fotodagbok :)

2009-01-05 @ 10:21:38
URL: http://www.soulsistersdiary.com
Postat av: Lena

Nej, men kolla, där är ju jag! På din blogg! Va kul!! Om jag skulle göra samma sak så hade det inte blivit några kuliga bilder alls. Tar 3 min för mig att göra mig i ordning då jag inte sminkar mig alls. Men jag tog en söt bild på katten som jag skall lägga in snart. De är ju också med på bild på din blogg, kändisar!!

Kramar

2009-01-05 @ 13:23:13
URL: http://zitalena.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Gud vilken fin kropp du har fått! Dina ben! Byta?

2009-01-05 @ 16:09:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0