Måndags morgon.

Godmorgon på er..
Sitter här med min kaffe/shake (frukost) och är nyvaken..
Var uppe skitlänge i natt dels så kunde jag inte sova sen så Var de mys med film med hjärtat som är ledig i dag och då måste man ju passa på att umgås.

Det är så jäkla snöblask blask i dag ute.. så trisst.

Jag vill ha våren här nu NUUU.

Dagens planer är fortfarande suddiga.. jag måste komma iform och vakna till liv innan jag orkar ta ett beslut om vad som sak ske i dag.

Min träningsvecka är i alla fall uppskriven och ser ut så här.

Måndag: långpromenad 2 st a 45 min.
Tisdag: Gymmet
Onsdag: Långisar
Torsdag gymmet
Fredag Gymmet
Lördag: 30 årsfest
Söndag Långis och ev friskis.

De kan bli vissa ändringar eftersom jag inte vet hur kroppen mår ännu.

Kommentarer
Postat av: Luiza

Ser ut att vara ett fullspäckat schema =)

Ja, vilket skitväder det är ute idag...vi får hoppas på bättre väder.

Kikar bara förbi för att säga hej, och hoppas din förkylning lägger sig. Har också något på gång i kroppen tyvärr, ska ta lite vitaminer nu.

Sköt om dig!

2009-01-19 @ 13:54:49
URL: http://luluscastle.blogspot.com
Postat av: Soulsister

Ingen rast och ingen ro med andra ord

Önskar jag hade ork att träna så, men kroppen är inte riktigt med efter alla behandlingar, så jag får snällt vänta ett tag till.

2009-01-19 @ 14:55:32
URL: http://www.soulsistersdiary.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0