Galet vaken.

God morgon på er denna underbara torsdag!!

Som för min del innehåller en hel del tvättning.. därav den tidiga timmen.
Jag är sjukt pigg.. helst av allt vill jag bara lägga mig i sängen igen och sova, men när jag försökte de cirkulerade bara skallen med en massa ideer om allt och inget.. och helt plötsligt slår de mig att jag inte hört av mig till Min fina Linda, så lite smått panikslagen ville jag bara ringa henne tills jag insåg att klockan inte ens är 07,00, usch jag har vatt så upptagen av mig själv att jag helt glömt bort de viktiga människorna omkring mig haha.. sen jag slutade jobba har det bara varit kaos i skallen.
Så de står som prio ett på min checklista ringa linda och boka in en dag som man kan fira hennes (snart en månad sen) födelse dag..

Ska i väg till Vrinnevi sen och promenera de blir nog 1 mil i dag med min fina granne/Xv:are samt vän Erika.. som btw är så jävla snygg numera självklart var hon de innan med.. men jag tror att hon trivs bättre nu och fått en sån utstrålning att hon bara lyser.. sen att hon hade jordens snyggaste brallor i går som jag verkligen med skulle vilja ha haha.
det sak bli skönt att bara komma ut och gå.. iofs så skrev hon att vi skulle Jogga/gå hmm.. de där med att jogga vet jag inte haha..
Jag ska se om jag kan klura ut hur man lägger in ett videoklipp.. kan jag ju lägga upp en videobloggsinlägg där jag joggar.. då har ni alla nått att garva åt samt att ta fram när saker känns tråkiga..
usch jag yrar som i vanlig ordning.
Nehe om man skulle ta och rasta sin lilla vovve som fortfarande sover som en stock i sin "säng" här brevid mig..

Hoppas ni alla har de bra..
kram kram så hörres vi senare.


Bjuder på en dansande liten fis..

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej! Jag ville bara berätta att jag har blivit starkt motiverad av att läsa din blogg! :) Har följt den länge nu, och tillslut bestämde jag mig för att bli medlem i XV också, det är min första dag på helfart idag :-) Jag måste ju komma igång med träningen med, du har inga tips på de? :P

Kram

2009-01-29 @ 10:42:27
URL: http://mylife-emmaa.blogspot.com/
Postat av: Linda

Jag har tänkt detsamma! Vi får ta och ses snart gumman! Ska snart iväg till morfar som fyller 5 och fira lite, men vi kanske kan höras ikväll eller imorrn? Puss!

2009-01-29 @ 12:38:26
Postat av: Lena

Vad skönt att promenera under dagtid! Är så trött på att bara vara ute och gå när det är mörkt ute... Till och med mina morgonpromenader förra helgen var i bäckmörker... Ha en skön dag!! Kramar

2009-01-29 @ 12:45:07
URL: http://zitalena.blogspot.com/
Postat av: Soulsister

Tvätta o promenera, härligt! Själv har ja bara tvättat, orkar inte promenera då ja tror ja håller på att få flunsan....



kram

2009-01-29 @ 13:57:36
URL: http://www.soulsistersdiary.com
Postat av: Lillis

75 fyllde morfar vill jag bara tillägga. Haha!

2009-01-30 @ 11:00:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0