Första dagen på de nya året..

Har varit så lugn och soft.
Jag har varit sååå uttråkad men men.. jag hann med att storstäda kök och toalett och pysslade med de andra rummen fixade med papper och så vidare.

När John kom hem kom även samuel johns systerson.. så de har vatt fullt ös här..
Mellan grabbarna John gjorde sitt bästa för att underhålla samuel genom brottning hmm..

Sen kraschade Johns dator vilket innebär att vi blir filmlösa i kväll.. skööönt då kanske man kan softa o mysa lite tillsammans utan film..

Nu ska jag ta mig en prommis tuill kiosken köpa loka och en tidning.

Jag har fortfarande på mig softarbrallorna (pyjamas som jag handlade på jobbet.)

Kram kram.



dem ser kärleksfulla ut men i själva värket pågår brottning..


Softarbrallor på..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0