En slappar söndag.

Hej på er.

Guuud ni anar inte vad jag slappat i dag, de är knappt att jag rört benen (jo ett par gånger faktiskt).
Men det har vatt sååå skönt att bara ta de lugnt.. att inte ha något att göra.
De dagar man varit ledig har man haft panik massa med saker att fixa och styra med i dag har de varit totalt lugnt..

Jag har just tagit ett lååångt bad och tvättat håret, så nu ska jag tända massa ljus och lägga mig och lyssna på musik och lösa lite korsord.. (kan få sånna ryck i bland).

Har skirvit in i XV boken och gått egenom lite.. glömmer i bland bort det så de kan vara bra att få uddatera sig lite.

i morgon ska jag ställa klockan på 6,30 för de är ju jobb redan vid 08,00 oh sen får man se hur länge man kör på.
Sen blir det lugnt ett tag framöver.. då ska jag prioritera träningen och försöka strukturera upp lite om dagsplanerna.. jag vill verkligen inte hamna i samma sitta hemma läge som innan när man hade en lugn jobb period.. jag vill vara lika aktiv som nu haha (är det verkligen jag som säger detta?)

Ne nu ska jag tända lite ljus borsta svinto håret och lägga mig med ett korsord såå skönt det sak bli.

Hoppas alla ni haft en underbar söndag.. en riktig slaappar söndag.

Många kramar.

Kommentarer
Postat av: Bollen

Hej! Tänkte bara titta in och berätta att jag lever och nu är tillbaka i bloggvärlden =) Hur går det för dig nu? =)

2009-01-11 @ 16:56:23
URL: http://xtravaganzabollen.blogg.se/
Postat av: Soulsister

Svintohår? Du? Hahahaha....skoja min doja! Kom igen när du har kort afrokrylligt hår o varit ute i duggregn, DÅ KAN VI PRATA SVINTO!

För mig har du prinsesshår, långt och svallande vackert. Mitt växer bara på höjden....grrr

2009-01-12 @ 08:55:10
URL: http://www.soulsistersdiary.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0