En hel natt

Hej på er..

Jag har haft en riktigt jobbig period av lite krasslig kropp och själ.
men i natt fick jag sova en hel natt utan att vakna.. känns så skönt.

Kanske är man på bättrings vägar nu då haha.

Hoppas alla ni har de bra denna tisdag.

Jag har verkligen inte haft ork att blogga, men jag har tagit mig tid att läsa igenom era bloggar.. och jag är mycket imponerad av er alla.

Så hur är de med mig då?
Jo det är bara bra förutom att jag vatt krasslig usch de har vatt asjobbigt att inte kunnat sova en hel natt vaknat med skallevärk och nack värk..
Men de värkar som om alla mer eller mindre är både sjuka eller har influensa sympton.. usch!

Har just rastat lilla ragge och nu ska jag lägga mig en stund och lyssna på den mentala tränningen.. de var ett tag sen så jag känner att jag behöver de mer än någonsin nu, för jag är så stressad av allt.

Nu när jobbet är slut så känns de som om jag är mera stressad.. har gått in i en liten depp period känns så trisst att inte ha något att gå till på dagarna, jag saknar verkligen Mina fina jobbar kompisar Lilly och Malin de är tomt utan kaoset på jobbet..
Gick förbi en helt tom lokal för några dagar sen.

Halvfarten går bra, de har väll varit en lite annurlunda helg med tanke på att jag var på 30 års fest och de slank ner både vin och lit tappas som kanske inte är xtralätt (några godisbitar slank ner med).
Lite ångest har man över de.. men samtidigt så är de ju så verkligheten ser ut.. fester och mat och jag vet att jag höll en bra distans till maten.. jag valde med sunt förnuft så det är ju bra, jag har förmodlingen gått upp lite oxå.. eftersom jag inte kunnat tränna som jag känner att kroppen borde.. men det är ju så att man får helt enkelt acceptera sitsen att kroppen inte är frisk haha.

Det är ju nu som man verkligen får använda sig av den mentala styrkan för att inte gå tillbaka till gamla vanor.. man slåss med "gamla osunda saras hjärna" och "saras sunda hjärna" i mellanåt.. men så kommer de nog vara.
Bara man gör medvetna val och inte känner att man förtjännar eller unnar sig saker.
Man tar för att man vill och gör det för att man kan.

haha jag yrara som i vanlig ordning.

Nu ska jag fixa lite vila med den mentala träningen.
kram kram.



Kommentarer
Postat av: Sara

Trots helgens njutningar så har du en sund inställning! Det är det som är tanken att man ska kunna unna sig och njuta och därefter kunna hitta tillbaka! Bra jobbat och fasiken vad snygg du är!

2009-01-27 @ 12:34:03
URL: http://seproo.blogspot.com/
Postat av: Lena

Gott att du mår bättre. Jag håller med Sara helt, att man måste kunna unna sig ibland utan att drabbas av dåligt samvete. Är det ett medvetet (väl genomtänkt) val, så blir det bra. Det är när det slinker ner godbitar utan att man tänker på det som det blir farligt. Skrev ju in detta om att unna sig i mitt framtidskontrakt, jag tycker att det är jätteviktigt. Du är skitsnygg på bilderna!! Kramar

2009-01-27 @ 12:38:52
URL: http://zitalena.blogspot.com/
Postat av: Hanna

Hej, har läst din blogg några dagar och har blivit så inspirerad att jag nu själv har startat en blogg. Jag har oxå gått med i xtravaganza och var på invägning igår. Ska på första mötet på måndag. Jag känner mig peppad och inspirerad efter att ha sett hur bra det har gått för dig. Riktigt snygga bilder föresten. Du kan verkligen vara super stolt över dig själv.

2009-01-27 @ 13:49:12
Postat av: Hanna

glömde lämna min bloggsida,

2009-01-27 @ 13:56:38
URL: http://hannasviktigaresa.blogg.se/
Postat av: Anna

Du ska verkligen inte ha dåligt samvete över helgen, man måste kunna unna sig! Som du sa så är det så verkligheten ser ut, och så länge det är medvetet är det ingen fara...det är därefter som är farligt..Du har en sund tankebana=)..du ser grym ut på bilderna btw!:D



Krya på dig!

Kramar

2009-01-27 @ 16:01:17
URL: http://xtravaganna.blogspot.com
Postat av: Camilla

Jackan är verkligen skitsnygg!

2009-01-27 @ 16:04:52
Postat av: Camilla

Jackan är verkligen skitsnygg!

2009-01-27 @ 16:04:58
Postat av: Soulsister

Toppsnäcka!

2009-01-27 @ 17:03:55
URL: http://www.soulsistersdiary.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0