Bebis drömmar..

Go morgon gott folk.
Är uppe med tuppen denna Lördagsmorgon..
Har redan tagit morgon promenaden med Ragge och häller i mig min frukost kaffe/shake.

I morse vaknade jag och trode min syster fått sitt andra barn.. jag drömde att lollo ringde och sa att bella fått en pojke så när jag vaknade var jag full av lycka och kollade mobilen för att kolla när lollo ringde mig.. men de var ingen som hade ringt, hmm de tog ett tag innan jag fattade att jag hade drömt de.
Har haft massa Bebis drömmar den senaste tiden..
Ända sen bror hade sin 30-års fest så har jag lixom i mitt innre haft lite små panik.. shiiit nästa år blir jag 30 och jag är barnlös..
Det är bara så att 30 har alltid klingat så vuxet så gammalt, men nu är de ju inte så..
Känner mig vuxen till en viss del, men gammal Nix.. jag är full av barnsliga inslag i mitt liv haha.

I går var en så skön dag, de blev en timmes POWER WALK i snabb takt med hundarna och Erika.. är liet mör i benen nu efter att ha haft dessa långa dagliga promenader dagligen.. och jag älskar de..
Har man hund så blir det ju en så där 4-5 promenader varje dag.. varav 1 lång vid lunch och middag och 3-4 korta på 15-20 minuter.. beroende på väder och stress i bland blir det bara en kisse runda runt huset.

Nu ska jag fortsätta dagens inplanerade saker som börjar med att bädda sängen.. de kommer förmodlingen sluta i att jag lägger mig och läser istället haha.

Kram på er alla fina.



Bambi på hal is...

Kommentarer
Postat av: Lena

Om du får panik över att du snart är 30 och inte har några barn så kan du alltid tänka på mig. Jag är snart 44 och har varken man eller barn. Brukar också få panik över det, tills jag kommer på att jag inte vill ha varken man eller barn :) Barn är förresten för sent nu, så det är ju en himla tur att jag inte vill ha några!! ha en underbar dag! kram

2009-01-31 @ 14:09:33
URL: http://zitalena.blogspot.com/
Postat av: Emma

Jo jag tror faktiskt också att jag kommer fixa det här, eller jag hoppas iaf :P även fast det är jobbigt..



Vilken söt vovve på bilden, det är Ragge va? :-)



Kramkram

2009-01-31 @ 21:39:54
URL: http://mylife-emmaa.blogspot.com
Postat av: Linda

Jag får oxå panik ibland... jag har ju inte ens nån pojkvän :-/ Men för det mesta är det ändå skönt... Jag blir 30 i sommar!

Ingen panik gumman, det kommer när det kommer.



Vad söt han är Ragge då!! På hal is ;-)



kram

2009-01-31 @ 23:49:33
URL: http://lindasxtravaganza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0