Bambi på hal is.

Hej på er..

Nu har jag gjort min förrtsa låångis..
Hjärtat och jag promenerade i snöslask regn dugg skitväder..
Så halt jag höll på att ramla och slå i hjäl mig ett x par gånger.. Men de var skönt att man inte lät vädret förstöra dagens fettbrännar pass haha.

Ska blåsa upp min pilates boll nu och göra lite övningar.. kanske de kan bli lite roliga bilder av de när en knubbsäl ligger på en alldeles för liten pilates boll hmm haha.

Hjärtat är på stan med en kompis och muffar pizza, de är en tradition dem har att ses i bland på mat och grabbsnack.. jag passar på att styra lite och lyssna på lite soft musik.. så skönt att bara shaka loss här hemma med svabben i ena handen och rengöringssprayen i den andra.. samtidigt som man skakar rumpan..

Tog lite fina bilder från prommisen haha.




Kommentarer
Postat av: Linda

Ja det har VERKLIGEN gått över förväntan!! :-)

Hur mår du idag... vill inte förkylningen vare sig riktigt bryta ut eller försvinna? :-( Morr!!

2009-01-19 @ 17:12:22
URL: http://lindasxtravaganza.blogg.se/
Postat av: Bella

Hej bruden, hittade din blogg när jag googlade på xtgravaganza. Vilken resa du gjort! Verkligen imponerad :) Tänkte börja själv om några veckor :D Lycka till med allt. Kämpa på! "jag kan, jag vill, jag ska";) /Ciao Bella

2009-01-19 @ 17:29:14
Postat av: Soulsister

viftar me båda händerna Ja vill se en knubbsäl på pilatesboll! Ja vill, ja vill, jaaa vill!!!



asg Härligt att du bjuder på dig själv Sara, men du måste nog börja jobba på det där med kroppsbild...du tillhör inte oss knubbsälar längre...titta dig i spegeln så ser du att du numera tillhör släktet delfin :) Slimmad, slank o smidig (tror ja)



KRAM

2009-01-19 @ 22:46:36
URL: http://www.soulsistersdiary.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0