Lördags morgon.

Hej på er, klockan har passerat 08,00
Och jag sitter och dricker min kaffe shake.

Dag 5 i dag mina vänner dagarna går framåt.

Kalas i dag i alla fall.. Lilla Liam fyller sitt första år.. Så de ska firas!
John bestämde sig dock för att gå till jobbet Iprem o massa vatten hmm ok gör du de.

I kväll är de melodifestival igen, ska uppdatera mig lite om vilka artister som håller i dagens tävling.. BWO vet jag och de där 3 idol killarna..

Ne gott folk skulle säga hej till er alla.
Dags att ta på sig mössa och stövlar och traka ut kylan.. ingen sol ännu på himmelen.. fan vilket underbart väder vi haed i går... man bara sprudlade av lycka när man såg solen och den blåa himlen luften luktade lera ni vet så där som de gör när våren är på G.
Men i dag är de grått o kallt och burrigt igen haha.

kram på er.

Kommentarer
Postat av: Thean

Ja det var ju helt underbart igår, idag är det - 12 grader och molnigt :-/ Ska iaf traska iväg till affären och köpa lördagsgodis till storkillen och tippa lite trav. Kram på dig och ha en underbar dag!

2009-02-21 @ 09:02:30
URL: http://theeans.blogg.se/
Postat av: Soulsister

Jag har också kalas idag, 2 st så det är ingen rast och ingen ro :)



Ha en finfin dag

kram

2009-02-21 @ 09:32:30
URL: http://www.soulsistersdiary.com
Postat av: Lena

Jag har inte stuckit ut näsan utanför dörren än, men på datorn står det att det är -2°C ute, och det är ju OK. Syrran kommer väl snart och då skall vi ut och gå. Ha roligt på kalaset! Kramar

2009-02-21 @ 10:49:35
URL: http://zitalena.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0