God morgon

Vilken dag att vakna till reeeegn.
Känns så kul :).
O då menar jag det faktiskt eftersom min dag ser liak rolig ut som vädret TVÄTTDAG.
Fick en chock när jag såg att 3 ikea påsar plus en tvätt korg fylldes hmm har vi ens så mycket kläder tänkte jag då haha. Ska i alla fall bli skönt att få de rent och strykt och fräsch.. kommer bli så skönt att somna i nytvättade sängkläder finns inget skönare.

Sen ska Sara och jag ta en lång promenad, ska se om jags ka med syster yster och köpa sitt Vibb kort, för då ska jag passa på att ta id foto eftrsom mitt pass verkar ha rest i väg av sig själv någonstans.

Dag 4 är jag inne på nu sitter och dricker min kaffe drink (capputcino och kaffe) och har förbrert dagens vatten dos vilket jag måste göra då jag i bland kan missa att ha koll på de.

Fortfarande så är min mobil i sovande tillstånd, hoppas att den kommer att återuppstå för jag vill verkligen inte slänga ut pengar på mobiler nu när jag ska spara till ett stort klädkonto.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0