Virrigt just nu.

Hej på er igen.

Nu har jag rastat ragge, jag har diskat och städat undan lite.

D-man ringde och medelade att jag inet fick jobbet de gick till någon annan vilket känns riktigt trisst hade ju varit så kul, men men ser man inte mina kvaliteer så gör man de inte haha.

Ska ner och fixa lite och sen sak jag träna bort mitt virriga huvud, har kollat utbildningar men jag vet inte vad jag ska bli till 100%
har du ett jobb till mig ring mig på 0739... haha..

Hörres senare kram kram.


Hade varit så kul med en roadtripp med brudarna till Ullared i morgon..


Kommentarer
Postat av: Hella

Men va fan, hiita du inget bra kort på mig?? ha ha ser för jäklig ut...

2008-10-15 @ 13:34:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0