Underbart!

Hej på er!!

Nu är man hemkommen från tränningen körde cykel, cross och lite styrke.
Var där strax efter 2 och kom hem kl 17,00.

Vilka underbara härliga människor som tränar där nere.. Alla kämpar mot samma sak man känner verkligen en sån gemenskap.
Kroppen värker jag är döseg och så förbannat stolt att jag nu förtjännar att slänga mig i soffan och lata mig med en liter vatten.
Längtar tillbaka till måndag då ska de förbrännas fett igen sen har jag grupp.

Om någon i min och alla andra som går Xtravaganzas sits läser detta GÅ DIT.
En tjej jag pratade med i dag har förlorat 61 kg sen i maj, hon var en sån grymt härlig tjej.. är så imponerad!
Ska skriva mer om henne sen för jag är så fruktansvärrt imponerad av hennes styrka att hon verkligen lyckats helt sjukt.
Men men nu yrar jag en hel del dels för jag är så seg och för att jag vet att jag snart måste ut på promenad med Ragnar snart hans kvälls långis står på schemat och jag måste ladda batterierna så det gör jag med lite idealviktsträning super skönt

kram så länge.

Och glöm nu inte tävlingen..
Jag kommer lyfta upp den tråden så ingen missar de!!


Kommentarer
Postat av: Ella

Du är också grym, snart är det du som står på gymmet och imponerar. Fast jag är redan superimpad av dig, hoppas du har en bra helg kram Ella

2008-10-11 @ 15:39:32
Postat av: Sofia

Hej! Vad inspirerande att läsa din blogg, försöker lite på egen hand att gå ner i vikt, tänkte ev testa Xtravaganza efter nyår och då vore ju det där presentkortet perfekt så jag ska tävla ;-)

Jag känner förresten din granne Sara lite, hon är kompis med min kompis Anna så vi brukar promenera ihop då och då.

2008-10-11 @ 21:15:36
URL: http://edomopedosmorsa.blogg.se/
Postat av: Malin B

61 kilo - det är ju för tusan en hel människa!!!

2008-10-12 @ 09:59:15
URL: http://malinbayard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0