Underbara Tisdag

Hej på er.

Ledsen för den dåliga uppdateringen i går efter gruppmötet men jag var så trött haha.

hade grupp kl 19, men var där redan strax efter halv sex för att träna.. körde 30 min cykel oh lite styrke... provade även lite lugnt på vibben körde 3 övningar gånger 2 och jag kände inget i magen så nu är man nog hyffsat redo även för vibben.

Gruppmötet fan vilket härligt gäng vi är, alla är så posetivab så mycket skratt och så mycket vilja och kämparglöd.
Vi tog gruppfoto en dam i gruppen bestämde snabbt att vi skulle skrika "SKIT" haha skit vaddå skit haha..
Jag ska citera en tjej i gruppens ord om just xtravaganza "när jag kommer hit känner jag sånt lugn".
Jag vet inte om jag direkt känner lugn de gånger jag har varit där har jag kännt glädje.. för er som läser och inte varit där undrar kanske hur kan man känna glädje haha.. jo de ska jag tala om STÄMNINGEN så mycket skratt så mycket prat och stöttande peppande.
Ledarna är alltid glada välkomnande och framför allt när man är där gör man något för sig själv man tränar och suger i sig styrka, dels i från träningen dels i från andra människor som lyckats med de som man själv kommer göra.

Jag hoppas att ni deltar i tävlingen om presentkort på 1400 på Norrköpings xtravaganzas viktcenter jag kommer uppdatera tråden för er nya läsare.. ser på statistiken att ni blir fler o fler.. jättekul!

Nu ska jag diska av här hemma och sortera lite papper som ligger på en hög brevid mig.

Kommer skriva mera senare kram på er så länge.

 Haha jag bara rå älskar denna bild.. Jag är så grymt läcker.
Alla som tycker jag är så himla snäll vill jag bara säga.. jag har faktiskt en jävul i mig. :)

(måste ju bjuda på lite knäpp bilder oxå)


Kommentarer
Postat av: Bollen

Tack för ditt tips att mäta sig istället för att väga sig =) Jag håller också med dig om att det är kul med gruppmötena på Xtravaganza. Jag känner mig alltid väldigt glad och peppad efter jag varit där. Många i min grupp struntar i att gå på gruppmötena, vi ska väl vara ca 15 st men vi brukar bara vara mellan 8-10 st varje gång (varav vi är 5 st som gått alla gånger). Är det samma i den gruppen du är med i? Kram

2008-10-14 @ 18:08:04
URL: http://xtravaganzabollen.blogg.se/
Postat av: Erika

Tja!

Jag kollade lite på bloggen om att lägga in bilder å så, och det går att ordna på den bloggen du har! Så vi skulle kanske kunna kolla på det någon dag, jag behöver ju ha de bilder du vill ha, och dina inloggningsuppgifter (som vi nog inte ska publicera här =) ) så ska vi nog kunna hacka ihop något tillsammans! =)



Om du vill titta på ett snabbt exempel som jag satte ihop så : ardeath.blogg.se



hoppas att de va ok att ta bilden på ragge =)



//Erika

2008-10-14 @ 22:12:20
URL: http://ardeath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0