Tisdags morgon med sjuk sambo.-

God morgon på er.

Sitter nu och avnjuter min chokladshakeblandkafe som jag brukar göra varje morgon.
Blev måttligt förvånad när jag såg hjärtat ligga brevid mig i morse, snörvlandes.. stackars sjuk!!
Han som oftast aldrig blir sjuk och har egentligen inte varit för mycket med min familj som nu hela bunten ligger i influensan.. men men.
Nu sitter han med täcke och spelar sitt älskade dataspel så han lider inte så mycket av det haha.

Själv så sitter jag här och ska snart dra ut Ragge på en långis i regnet och köpa hem lite färska frallor till min sjukling..

I går provade jag mina ska komma i byxor.. snart kan jag ha dem shiiit alltså.
Och på Lördag ska jag fota mig i mina "jag ser ut som en valross victoria secret underkläder"
hade jag inte sett ut som en micchelin gubbe hade jag lagt ut dem.. men vem vet ja kanske gör de.. så kan alla få sig ett gott skratt för att sedan tappa hakan vecka efter vecka hur snygg jag blir :)

Just de jag har köpt smal stövlar nu haha.. skit snygga älskar dem!!
Nu ska bara mera fläsk försvi´nna sen ska jag spaltsera med huvudet högt i mina nya stövlar och en minimal bikini haha.. (nee skojja bara norrköpingsborna kan vara lugna ni kan fortfarande går ut)

Men nu ska jag ut med min lilla Ragge på återseende  kram kram.


 Mitt hjärta och jag



Kommentarer
Postat av: pia jonsson

HERREGUUUD!!!!

Vilket vilket snyggt par...

Men vad är det för tjej John kramar???

trodde han var ihop med Sara (hon är mkt rundare)

Är det nån supermodel eller??? :-)

kramåkram Pia

2008-10-22 @ 10:47:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0