Suck!

Ingen bra dag att vakna till, sovit med frossa i natt..
Jag som trode de bara var vatten bristen som gjorde att jag mådde dåligt i går, men inte då känne rmig jääätttehängig frusen och varm på samma gång.

Syrran.. varför skulle du bjuda till kalas när de rådde sjukdom hemma hos er :)

Jag ska kurera mig med massa vatten i sängen nu för jag kan verkligen inte missa tandläkaren måste få laga min tand som värkt som ett as i flera veckor, är så rädd att de gått o blivit en tand infektion usch.
Men men de är som de är.

Dag 12 i dag fatta dag 12, har fått höra av flera människor att de syns i mitt ansikte ni anar inte hur glad jag blir.
Mätte mig i morse igen.. flera gånger om.. är de sant så många cm.. ne jag måste mäta fel haha.
Känner ni igen er?

Om 2 veckor sak jag väga mig den 27/10 då är det exakt en månad senjag startade jag började den 27/9 jag är så spänd.
Jag har ju varit aktiv varje dag med massa promenader en del vibb träning osv.
Snart kommer jag kunna köra på mycket mera med den träningen ligger lite lågt en vecka till för att vara 100 på att de inte påverkar min mage eftersom jag opererade min galla och fick ett relativt stort ingrepp.

Mitt schema är att vara på gymmet 2-3 ggr i veckan och promenader 4 ggr i veckan sedan öka med promenaderna så de blir till en varje dag rutin.
Men av erfarenhet så ska man börja lugnt och köra på, förra veckan körde vi vibb 2 ggr, men efter de kändes de lite i magen så jag skulle avvakta en vecka med den träningen för att sen köra på igen, promenader har de blivit varje dag 3 lååånga och massa korta eftersom jag har en liten vovve.

I dag blir det i alla fall 1,5 timmes långpromenad eftersom de är en bra bit till tandis så fan mig om jag inte mår bättre haha.

Ne nu ska jag sortera lite tvätt.

kram.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0